az ügyfelek, ajánlatkérések, vásárlások nyomon követése
cégünk ügyfelekinek telefonon történő megkeresése, azok nyomon követése és kiértékelése
ügyfélkezelő rendszer használata, a hívások rögzítése
az ügyfél kiszolgálási folyamatok nyomon követése, saját javaslatok megfogalmazása a jobb kiszolgálásra
Elvárások
Legalább középfokú végzettség
Angol nyelv társalgási szintű ismerete
MS Office programok felhasználói szintű ismerete (Word, Excel, Outlook, Internet)
Pontos, precíz munkavégzés
Kiemelten jó kommunikációs készség
Előnyt jelent
BDC területen szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
Versenyképes bérezés
Hosszú távú munkalehetőség
változatos feladatok
Dinamikus, fiatalos csapat
Munkahelyi extrák
Céges étkező
Kávézó
Zuhanyzási lehetőség
Jelentkezés módja
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük fényképes szakmai önéletrajzát a pozíció megjelölésével juttassa el a "Jelentkezem" gombra kattintva.