Feladatok

  • az ügyfelek, ajánlatkérések, vásárlások nyomon követése
  • cégünk ügyfelekinek telefonon történő megkeresése, azok nyomon követése és kiértékelése
  • ügyfélkezelő rendszer használata, a hívások rögzítése
  • az ügyfél kiszolgálási folyamatok nyomon követése, saját javaslatok megfogalmazása a jobb kiszolgálásra

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség
  • Angol nyelv társalgási szintű ismerete
  • MS Office programok felhasználói szintű ismerete (Word, Excel, Outlook, Internet)
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Kiemelten jó kommunikációs készség

Előnyt jelent

  • BDC területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Versenyképes bérezés
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • változatos feladatok
  • Dinamikus, fiatalos csapat

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük fényképes szakmai önéletrajzát a pozíció megjelölésével juttassa el a "Jelentkezem" gombra kattintva.

JELENTKEZEM