Feladatok
Téged keresünk, ha korábbi feladataid között szerepeltek már az alábbiak vagy nyitott vagy az alábbi feladatokra:
· Új márka piacra vezetése, disztribúció kiépítése, új márka piacra lépési stratégiájának kidolgozásában való részvétel,
· Kiemelt ügyfelekkel való kapcsolattartás, tárgyalás, szerződéskötés,
· Aktív részvétel a termék- és csomagolás fejlesztésben, új termékportfólió kialakításában a piaci igényeknek megfelelően,
· Az értékesítési stratégia kidolgozása, annak megvalósítása az ügyfeleknél (forgalmi, P&L, marketing és disztribúciós célok)
· Akciók, másodlagos kihelyezések, marketing aktivitások betárgyalása, szervezése,
· Központi és régiós megállapodások,
· A sales stratégia és tevékenység összehangolása a marketing terület munkájával
· Szoros együttműködés a marketing területtel (termékszortiment, árazás, disztribúció, marketing aktivitások, promóciók),
· Részvétel az éves üzleti tervezési folyamatban, forecastok készítése,
· A partnerek forgalmi és pénzügyi eredményeinek, piaci adatok elemzése, kiértékelése, akcióterv a hatékony értékesítés és az üzleti eredmények növelése érdekében,
· Nemzetközi hiper- és szupermarketekkel, diszkonterekkel, hazai láncokkal való kapcsolattartás.
Elvárások
Fontos, hogy rendelkezz..
· FMCG értékesítésben legalább már 10 éves tapasztalattal -food területen legalább 5 éves tapasztalattal-,
· magabiztos MS Office ismeretekkel,
· tárgyalóképes angol tudással, írásban és szóban is,
· B kategóriás jogosítvánnyal, utazási hajlandósággal,
· kellő dinamikussággal és gyors tanulási készséggel,
· önállósággal, kiemelkedő kommunikációs és tárgyalói képességgel.
Előnyt jelent
Szívesen vesszük, ha van tapasztalatod..
· új márka bevezetésében,
· friss/hűtött élelmiszer értékesítésben,
· ismert nemzetközi márkákban.