Feladatok

Téged keresünk, ha korábbi feladataid között szerepeltek már az alábbiak vagy nyitott vagy az alábbi feladatokra:
·       Új márka piacra vezetése, disztribúció kiépítése, új márka piacra lépési stratégiájának kidolgozásában való részvétel,
·       Kiemelt ügyfelekkel való kapcsolattartás, tárgyalás, szerződéskötés,
·       Aktív részvétel a termék- és csomagolás fejlesztésben, új termékportfólió kialakításában a piaci igényeknek megfelelően,
·       Az értékesítési stratégia kidolgozása, annak megvalósítása az ügyfeleknél (forgalmi, P&L, marketing és disztribúciós célok)
·       Akciók, másodlagos kihelyezések, marketing aktivitások betárgyalása, szervezése,
·       Központi és régiós megállapodások,
·       A sales stratégia és tevékenység összehangolása a marketing terület munkájával
·       Szoros együttműködés a marketing területtel (termékszortiment, árazás, disztribúció, marketing aktivitások, promóciók),
·       Részvétel az éves üzleti tervezési folyamatban, forecastok készítése,
·       A partnerek forgalmi és pénzügyi eredményeinek, piaci adatok elemzése, kiértékelése, akcióterv a hatékony értékesítés és az üzleti eredmények növelése érdekében,
·       Nemzetközi hiper- és szupermarketekkel, diszkonterekkel, hazai láncokkal való kapcsolattartás.
 

Elvárások

Fontos, hogy rendelkezz..
·       FMCG értékesítésben legalább már 10 éves tapasztalattal -food területen legalább 5 éves tapasztalattal-,
·       magabiztos MS Office ismeretekkel,
·       tárgyalóképes angol tudással, írásban és szóban is,
·       B kategóriás jogosítvánnyal, utazási hajlandósággal,
·       kellő dinamikussággal és gyors tanulási készséggel,
·       önállósággal, kiemelkedő kommunikációs és tárgyalói képességgel.
 

Előnyt jelent

Szívesen vesszük, ha van tapasztalatod..
·       új márka bevezetésében,
·       friss/hűtött élelmiszer értékesítésben,
·       ismert nemzetközi márkákban.

JELENTKEZEM