Prohuman Zrt.
Megbízónk a hazai IT szektorban tevékenykedő, tapasztalt informatikai vezetők által alapított vállalat, akik dinamikusan fejlődnek és bővülnek, mindemellett széles szolgáltatásportfólióval rendelkeznek. Ügyfeleink csapatába keresünk most tapasztalt munkatársat az alábbi pozícióra. A sikeres jelöltek kulcsfontosságú szerepet fognak játszani ügyfeleink projektjeinek megvalósításában.

Key Account Manager

Főbb feladatok, munkák:

  • Meglévő, illetve kiemelt fontosságú partnerekkel való kapcsolatok menedzselése, ügyfélmegtartás biztosítása, ügyfélelégedettség növelése, hosszú távú együttműködések kiépítése
  • Beérkező ügyfékérések, igények kezelése, IT szolgáltatások és megoldások bemutatása, értékesítése
  • További értékesítési folyamatok kiépítése, ügyféligények generálásának elősegítése, proaktív tanácsadás az új lehetőségekről
  • A teljes IT értékesítési folyamat menedzselése: tárgyalások lebonyolítása, ajánlatok, szerződések, szükséges dokumentáció összekészítése, szerződéskötés, utókövetés
  • A teljes ajánlatadási folyamat nyomon követése
  • Tenderek koordinálása: tárgyalások vezetése, a kapcsolódó anyagok elkészítése, belső erőforrások összefogása
  • Ügyfelekre szabott tanácsadás és megoldások kidolgozása
  • Szoros együttműködés illetékes társosztályokkal
  • Cég képviselete szakmai kiállításokon, rendezvényeken
  • Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Tapasztalattal B2B értékesítésben, ügyfélkezelésben
  • Informatikai, infokommunikációs szolgáltatások értékesítésében szerzett gyakorlattal
  • Értékesítő/key account manager pozícióban szerzett tapasztalattal
  • Aktív, működő kapcsolatihálóval, ügyfélkörrel
  • Felsőfokú gazdasági/informatikai vagy egyéb releváns végzettséggel
  • Kiemelkedő kapcsolatteremtési és kommunikációs készségekkel
  • Ügyfélközpontú és megoldásorientált szemléletmóddal
  • Proaktív, önálló személyiséggel
  • Elkötelezett és kitartó attitűddel
  • Aktív angol nyelvtudással szóban és írásban
  • Amit kínálunk:

  • Alapbér + juttatási csomag (Cafeteria, Privát egészségbiztosítás, AYCM kártya, Bónusz)
  • Innovatív és családias irodai környezet
  • Stabil ügyfélkör és portfólió
  • Tapasztalt kollégákból álló családias, barátságos környezet
  • Heti 1 home-office lehetőség
  • Jelentkezés az állásra:

    Amennyiben felkeltette ajánlatunk az érdeklődésedet, szakmai életrajzoddal ellátott jelentkezésedet a Jelentkezem gombra kattintva várjuk.

    JELENTKEZEM