FVL adminisztráció teljesítése:
- FVL osztály teljes körű adminisztrációjában való aktív részvétel
- Számlaérkeztetés, ellenőrzés, egyeztetés, fuvarlevelek bekérése
- Egyéb adminisztratív feladatok teljesítése a vezető irányítása alapján
- Pénzügyi csapat támogatása
SPED szoftverrel kapcsolatos feladatok:
- Adatok rögzítése a SPED-ben
- Káresemények regisztrálása, követése, rögzítése SPED II.-ben
Minőségbiztosítással kapcsolatos feladatok:
- Alvállalkozó értesítése a káreseményről
- Káresemények visszaigazoltatása az alvállalkozókkal, vitás ügyek kezelése
- Kárszámlák kiállítása, a felettes felügyeletével
- Minőségbiztosítási riportok, kimutatások készítése
Riportok készítése
- Kimutatások készítése az ügyfelek számára
- Kimutatások készítése a kollégák számára
- Egyéb riportok összeállítása
A tevékenységről nyilvántartás vezetése, az adatok napra készen tartása.