Feladatok

  • a vevő-, az ügyfél- és a szállítói adatbázisok kialakítása
  • új üzleti kapcsolatok teremtése és kiépítése, a régi partnerkapcsolatok fenntartása és ápolása
  • ügyfélkapcsolatok bővítése
  • a potenciális és meglévő ügyfelek rendszeres látogatása
  • árajánlatok kérése, a bejövő ajánlatok értékelése
  • az ügyfelek igényeinek felmérése
  • az ügyfelek, partnerek folyamatos tájékoztatása a termékekről, szolgáltatásokról
  • árajánlatok készítése
  • a partnerekkel, ügyfelekkel, vevőkkel való kapcsolattartás
  • piackutatás végzése, információk beszerzése és elemzése, hiánycikkek felkutatása, elfekvő készletekre értékesítési lehetőségek keresése
  • címlista összeállítása a partnerekről
  • leltározási feladatok ellátása
  • adminisztrációs folyamatok támogatása
  • együttműködés az üzleti partnerekkel

Elvárások

  • legalább középfokú kereskedelmi szakirányú végzettség
  • ügyfélorientált hozzáállás
  • jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • jó problémamegoldó képesség
  • „B” kategóriás jogosítvány és vezetési gyakorlat
  • 2-3 év szakmai tapasztalat az iparban vagy a kereskedelemben
  • minimum középfokú, írásban és szóban tárgyalási szintű angol nyelvtudás
  • MS Office magabiztos kezelés
  • pontos adminisztráció
  • rendszerszemlélet
  • vállalatirányítási rendszer ismerete előny, de nem feltétel

Amit kínálunk

  • stabil, hosszútávú nemzetközi vállalatban való alkalmazás
  • versenyképes juttatás
  • főállású munkaviszony
  • hosszú távú munkalehetőség
  • egy műszakos munkarend ( H-P: 07-15 )

Jelentkezés módja

A munkavégzés helye Halásztelek, Magyarország.
Felkeltettük az érdeklődését? Ha készen áll a kihívásra, kérjük jelentkezésével küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát is.
Biztosítjuk, hogy a jelentkezéseket bizalmasan kezeljük.

JELENTKEZEM