Feladatok

  • Vevőkkel történő kapcsolattartás email-ben és telefonon.
  • Az értékesítéshez és rendeléshez kapcsolódó teljes adminisztrációs és logisztikai folyamat lebonyolítása.
  • Napi részvétel az értékesítési csapat munkájában.
  • Vevői szállítólevelek és számlák kiállítása.

Elvárások

  • Kereskedelmi, logisztikai területen szerzett középfokú végzettség.
  • Alapfokú német nyelvtudás szóban és írásban egyaránt.
  • MS Office programok ismerete.
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség.
  • Együttműködő hozzáállás, csapatszellem, proaktivitás.

Előnyt jelent

  • Hasonló területen szerzett releváns, legalább 1 éves tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés.
  • Stabil, dinamikusan fejlődő vállalati háttér.
  • Szabad hétvége.

Céginformáció

A HoReCa szektort ellátó piacvezető cég vagyunk több, mint 20 éves tapasztalattal.
Multinacionális vállalatok magyarországi képviseletét látjuk el.
Partnereink főként éttermek, szállodák, közintézmények.

Jelentkezés módja

Fényképes önéletrajzzal a "Jelentkezem" gombra kattintva.

JELENTKEZEM