Feladatok
A vállalkozás webshopjaiban rendelések feldolgozása, ügyfélszolgálati feladatok ellátása, logisztikai feladatok (szállítási ajánlatok bekérése és szállítás megszervezése), számlázás, utánkövetés és adminisztráció. Az ügyfelek szakszerű, zavartalan és udvarias kiszolgálása. A szükséges árucikkek megrendelése, beszerzéshez tartozó adminisztráció. Szükség szerint egyéb adminisztratív, ügyviteli feladatok.
Elvárások
Min. középfokú végzettség, jó kommunikációs képesség, önálló munkavégzés, döntéshozatali képesség, nyitottság a modern ügyviteli megoldások iránt, gyors tanulási képesség, multitasking.
Előnyt jelent
Shoprenter webshop motor, Tharanis felhasználói szintű ismerete, angol nyelvtudás.
Amit kínálunk
Fiatal, vidám csapat, helyi viszonylatban versenyképes bérezés. 3 hónap próbaidő után megfelelő teljesítmény esetén SZÉP kártya juttatás
Céginformáció
Elektronikai cikkek kis- és nagykereskedelmével foglalkozó vállalkozás, stabil tulajdonosi háttér a 2005-ben történt alapítás óta.
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintva kérjük, hogy küldje el önéletrajzát!