Feladatok

  1. Asszisztensi feladatok ellátása, vezetők munkájának elősegítése
  2. Nyomtatványok készítése, sokszorosítása, eljuttatása partnerek részére
  3. Értékesítést támogató anyagok, prospektusok, termékleírások készítése
  4. Szerződések kezelése, dokumentálása
  5. Szerződéses partnerek adatainak nyilvántartása
  6. Rendszeres és eseti napi, heti havi és éves jelentések, riportok, függvények készítése
  7. Termékminták összeállítása és megküldése a partnerek részére
  8. Rendelések rögzítése, továbbítása a belső eljárásrendnek megfelelően, azok teljes körű menedzselése
  9. Általános ügyintézés

Elvárások

  1. Felhasználói szintű, biztos MS Office ismeretek (Excel/ Word /PPT)
  2. Pontos, precíz munkavégzés, folyamatos tanulási készség
  3. Rendszerezett, precíz, önálló munkavégzés
  4. Nagyfokú önállóság, megbízhatóság, jó problémamegoldó képesség
  5. Értékesítési szemlélet, gondolkodásmód
  6. Sikerorientált, kitartó személyiség

Előnyt jelent

  • Élelmiszer kereskedelmi területen szerzett asszisztensi tapasztalat
  • Excel magasabb szintű ismerete
  • Angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Stabil háttérrel rendelkező, folyamatosan fejlődő, növekvő cég
  • Változatos feladatokkal és kihívásokkal teli munkakör
  • Fiatalos, lendületes csapat
  • Biztos, hosszútávú kiszámítható lehetőség

Jelentkezés módja

Kérjük nettó fizetési igény megjelölését.

JELENTKEZEM