Feladatok

  • Kapcsolattartás a kereskedelmi partnerekkel;
  • Kereskedelmi csapat adminisztratív támogatása (Pl.: ár beállítások, partnerek rögzítése);
  • Logisztikai csapat adminisztratív támogatása (Pl.: rakodási terv készítése);
  • Rakodásokkal kapcsolatos dokumentáció;
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal.

Elvárások

  • Középfokú végzettség;
  • 1-3 éves, hasonló területen szerzett tapasztalat;
  • Középfokú angol nyelvtudás;
  • Erős felhasználói szintű Excel ismeret;
  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés;
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség;
  • Jó problémamegoldó képesség.

Előnyt jelent

  • Termelési folyamatok, vállalatirányítási rendszer ismerete;
  • Szakirányú középfokú, vagy felsőfokú végzettség;
  • Második idegen nyelv középfokú ismerete.

Amit kínálunk

  • Szakmai fejlődési lehetőséget;
  • Versenyképes bérezést;
  • Folyamatosan fejlődő és bővülő vállalatot;
  • Modern munkakörnyezetet;
  • Csapatmunkát
  • Bejárási támogatást;

Céginformáció

A Master Good cégcsoport Magyarország egyik legsikeresebb családi vállalkozása, amely integrált takarmány-termeltetéssel, -baromfitenyésztéssel, -keltetéssel, brojler hízlalással és feldolgozással foglalkozik. Az élő baromfi elsődleges feldolgozását (vágás, darabolás) és a tovább feldolgozott termékek előállítását a Master Good Kft. szervezi és irányítja.

JELENTKEZEM