Prohuman állás

 

Feladatok:

  • Szoros együttműködés és kapcsolattartás beszállítókkal, testvércégekkel, külső szolgáltatókkal
  • Készletfigyelés és karbantartás, árurendelés, betárolás, raktári adminisztráció
  • Bejövő és kimenő áruk, készletek nyomonkövetése, koordinálása
  • Megrendelések kezelése, számlázás és a hozzá kapcsolódó dokumentumok kiállítása
  • Bel- és külföldi fuvarszervezés
  • Az árváltozásokkal kapcsolatos adminisztráció, árrögzítés
  • Kapcsolattartás közvetlen partnerekkel, nagykereskedőkkel
  • A kereskedelmi csapat és az ügyvezető munkájának támogatása
  • Kapcsolattartás szolgáltatókkal és az iroda működésével kapcsolatos külső szervekkel
  • Szakmai anyagok, kimutatások, prezentációk készítése
  • Vám- és EKAER ügyintézés

Elvárások:

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Biztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Magabiztos MS Office (kiemelten: Excel, Outlook, Power Point) ismeretek
  • Önálló, precíz, proaktív munkavégzés
  • Képesség csapatmunkára
  • Párhuzamos folyamatok kezelése, rugalmasság
  • Hatékony szervezési, problémamegoldó és kommunikációs készség
  • Megbízható, rugalmas, kreatív személyiség
  • Minimum középfokú végzettség

Amit kínálunk:

  • Stabil nemzetközi háttér
  • Emberközpontú, barátságos munkahelyi légkör
  • Összetartó, egymást támogató, elhivatott szakmai csapat
  • Változatos, felelősségteljes munka nagy önállósággal
  • Egyszerű hierarchiai felépítés, gyors döntési folyamatok
  • Hosszútávon is perspektívát nyújtó, biztos alapokon álló cég
  • Megbízható, hosszú távú munkahely, alkalmazotti jogviszonnyal
  • Szakmai fejlődési lehetőség nemzetközi környezetben

 

Prohuman állás

JELENTKEZEM