Feladatok:

  • Aktivitásokhoz kapcsolódó adatbázisok kezelése, elemzések készítése és prezentációk összeállítása

  • Excel és Makró használata kampányadatok elemzéséhez, kezeléséhez és kimutatások készítéséhez

  • Virtuális Call Center működtetése, a felhasználó telefonos munkatársak munkájának koordinálása

  • SAP ismeretek alkalmazása ügyfélkapcsolati folyamatok támogatásához

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettséggel, érettségivel rendelkezz

  • Legyen magasszintű gyakorlatod, tapasztalatod összetett számítógépes illetve vállalatirányítási rendszerek használatában

  • Minden helyzetben megtaláld a lehető legjobb és legegyszerűbb megoldást

  • Gyorsan tudj új információkat megtanulni és alkalmazni

  • Türelemmel és rugalmasan tudd kezelni a párhuzamosan folyó feladatokat

  • Légy nyitott az újdonságokra, ne félj a kihívásoktól, új rendszerek megtanulásától és alkalmazásától

Amit kínálunk:

  • Versenyképes bér

  • Széles körű béren kívüli juttatási csomag (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)

  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek (tréningek, konferenciák)

  • Kötetlen munkarend

JELENTKEZEM


Cégnév: Work Force Kft.
Kapcsolattartó: Lénárt Nikoletta
Jelentkezés telefonon: 06202708708
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: