Kabinetiroda munkatárs / Titkársági ügyintéző

Pest megye

Feladatok

  • Kreatív szerkesztési feladatok: háttéranyagok, elemzések, prezentációk, levéltervezetek, emlékeztetők készítése, szerkesztése 
  • Adminisztrációs feladatok: központi kommunikációs csatornák kezelése (email, telefon, posta), elektronikus iktatás, ügyviteli feladatok ellátása, nyilvántartások naprakész vezetése 
  • Operatív feladatok: belső és külső kapcsolattartás és koordináció, közreműködés a vezetői szintű koordinációban, beszerzések előkészítése, intézése, üzemeltetéssel kapcsolatos ügyintézés  
  • Protokolláris feladatok: közreműködés rendezvények, protokolláris események, látogatások előkészítésében, szervezésében, lebonyolításában, vendégek fogadása és koordinálása, megbeszélések, meetingek szervezése 

Elvárások

  • Udvariasság, rugalmasság, kreativitás, precizitás; 
  • Magyar és angol nyelvű kommunikációs feladatok emelt szintű ellátása (választékos magyar nyelvtudás, az angol nyelv legalább középfokú ismerete aktív, gyakorlott nyelvhasználóként); 
  • Az elektronikus iktatási rendszer használatának elsajátítására, támogatására való készség és nyitottság; 
  • Kiváló szervező és koordinációs készség – az ügyviteli és a mindennapi működéssel kapcsolatos feladatok ellátása, koordinálása, támogatása 
  • Önálló munkavégzésre és magasfokú problémamegoldásra való képesség; 
  • Nagyfokú diszkréció és a bizalmas ügyek kezelésére való képesség; 
  • MS programok, irodai alkalmazások kiváló felhasználói szintű ismerete (Word, Excel, PowerPoint); 
  • Kiváló kommunikációs- és kapcsolatteremtő készség; 
  • Pontos és felelősségteljes munkavégzés; 
  • Csapatjátékos szemlélet. 

Előnyt jelent

  • További világnyelv magas szintű ismerete,  
  • Jelentős prezentációkészítési, szövegszerkesztési és -tördelési gyakorlat,  
  • Vezetői adminisztrációban, koordinációban, titkárságon, ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat, 
  • Ügyvitelszervezési és elektronikus iktatásban való jártasság, 
  • M-Files iktató program ismerete, 
  • Magas szintű kommunikációs, illetve szervezési képesség és gyakorlat. 

Amit kínálunk

  • Modern munkakörnyezet, megfelelő informatika támogatottság (laptop, mobiltelefon) 
  • Hosszútávú, stabil munkaviszony 
  • Szakmai és személyes fejlődési lehetőségek 
  • Versenyképes fizetés és cafetéria 
  • Könnyen megközelíthető, frekventált lokalizációval rendelkező iroda 
  • Fiatalos, dinamikus és összetartó nemzetközi csapat 

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Kerékpártároló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Közép-európai Akadémia 2022. január 1. napjától olyan magas szintű programok működtetését vette át, mint a Közép-európai Professzori Hálózat és a Közép-európai Junior Program. A Közép-európai Akadémia a jelen kor elvárásainak maximálisan megfelelő, kiemelkedő színvonalú intézményi keretet kíván biztosítani a közép-európai és a régión kívüli tudósoknak, hogy az igazán fontos témákról – valós párbeszéden keresztül – jól hasznosítható eredmények születhessenek a régió országai és minden más velük együttműködő partner számára. Fő célja a közeli országok jogtudományának és ezen belül jogalkotásának és jogalkalmazásának fejlesztése közép-európai kutatók és fiatal tehetségek bevonásával.

Jelentkezés módja

Kérjük jelentkezésed angol ÉS magyar fényképes önéletrajzzal és bérigény megjelölésével küldd el nekünk a Jelentkezem gomb használatával! A beérkezett jelentkezéseket szakmai szempontok alapján előszűrjük, majd a kiválasztott jelölteket e-mailen vagy telefonon keresztül értesítjük.

JELENTKEZEM


Cégnév: Közép-európai Akadémia
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: