Feladatok

  • Szenior kollégák támogatása a döntés-előkészítő, valamint egyéb szakmai anyagok összeállításában
  • A Bank tevékenységéhez kapcsolódó finanszírozási trendek és a kereskedelmi bankok gyakorlatának nyomon követése; általánosan felmerülő, a nemzetközi szervezetek kompetenciájába tartozó szakmai kérdések összegyűjtése
  • Szenior kollégák támogatása az ügylet megvalósíthatóságának előzetes elemzésében. Támogatás az ügyfélhez, ügylethez, biztosítékokhoz kapcsolódó kockázatok feltárásában, információk gyűjtésében és továbbításában a kompetens társterületek részére, adatszolgáltatás a pénzügyi kockázatok feltárásához
  • Szenior kollégák támogatása az ügyletre vonatkozó előterjesztések elkészítésében, a kapcsolódó szerződések előkészítésében, megkötésében, szerződések üzleti gondozásában; a teljes ügylet dokumentálásában, az ügyfelekkel és az ügyletekkel kapcsolatos adminisztráció elvégzésében az érvényes szabályzatoknak megfelelően
  • A folyósítást, illetve kötvények kiadását megelőzően a folyósítási, kötvénykiadási előfeltételek biztosítása, ill.  teljesülésük ellenőrzése az érvényes szabályzatoknak megfelelően
  • Ügyfél-, ügylet- és biztosíték-monitoring az érvényes szabályzatoknak megfelelően

Elvárások

  • felsőfokú iskolai (gazdasági) végzettség
  • tárgyalóképes, pénzügyi szaknyelvet is magában foglaló angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
  • jó kommunikációs készség magyar és angol nyelven egyaránt
  • együttműködési képesség
  • elemző képesség
  • problémamegoldó képesség
  • precizitás
  • határozottság és alkalmazkodóképesség
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)

Előnyt jelent

  • 1-2 év hitelintézetnél vagy nemzetközi vállalatnál szerzett szakmai tapasztalat
  • az angol nyelven kívüli más idegen nyelv legalább középszintű ismerete (német, orosz, francia stb.)
  • pénzügyi és jogi jártasság
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

  • stabil hátterű, dinamikusan fejlődő, nemzetközi környezetben működő intézmény
  • rugalmas munkavégzés negyedéves munkaidőkeretben
  • szakmai fejlődést biztosító feladatok
  • önálló, felelősségteljes munkakör
  • támogató munkahelyi légkör
  • versenyképes fizetés és széles körű béren kívüli juttatások (magas összegű cafeteria keret, egészségügyi szűrőcsomag, sporttámogatás).

Miért érdemes csatlakozni hozzánk?

  • családias, jó hangulatú munkahelyi légkör,
  • egyensúly a munka és a magánélet között,
  • nemzetközi szabályok alapján működő, egyedi finanszírozási tudás elsajátítása,
  • betekintést nyerhetsz egy exporthitel-ügynökség működésébe, és
  • hozzájárulhatsz a magyar cégek külpiaci sikereihez.

Céginformáció

Az EXIM egy integrált keretek között működő bank és biztosító, amelynek alapvető célja, hogy a magyar exportőröknek és beszállítóiknak, továbbá az exportra készülőknek hatékony, az ő működésükre specializált finanszírozási és biztosítási konstrukciókat nyújtson. Küldetésünk, hogy a magyar export globális sikerének pénzügyi motorjaként támogassuk a hazai vállalkozásokat és pénzügyi megoldások segítségével egyfajta útlevelet adjunk a vállalkozások sikeréhez. Az EXIM egyike a világ 85 exporthitel-ügynökségének, így tevékenységünk fókusza, hogy elősegítsük a magyar áruk és szolgáltatások külpiacokon történő minél sikeresebb értékesítését, a magyar exportkapacitások bővítését.

EXIM név alatt az állami hátterű Magyar Export-Import Bank Zrt. (Eximbank Zrt.) és a Magyar Exporthitel Biztosító Zrt. (MEHIB Zrt.), azaz két jogi személy együttese értendő.

Exportfinanszírozás, Biztosítás és Külkapcsolatok csapatunkba keresünk új munkatársat határozatlan időtartamra az alábbi munkakörbe: 
Junior ügyfélkapcsolati menedzser

JELENTKEZEM