Feladatok

  • Tartalomkészítés: Marketinganyagok elkészítése és naprakészen tartása (pl.: cikkek/blogposztok készítése; összefoglalók, prezentációk és riportok készítése; videós anyagok vágása).
  • Digitális és közösségi média menedzsment: Közösségimédia-csatornák és weboldalak kezelése és frissítése (Google Ads, LinkedIn, Facebook, Instagram), Canva-grafikák készítése, e-mail kampányok menedzsmentje, landing oldalak szövegezése.
  • Teljeskörű rendezvényszervezés és partnerkezelés: Céges események előkészítése és lebonyolításának támogatása, partnerkapcsolatok kezelése, vendégek és résztvevők koordinálása.
  • Stratégiai támogatás: Javaslattétel új tartalmakra, formátumokra és csatornákra; aktív részvétel iparági anyagok készítésben, piaci trendek és versenytársak elemzésében.

Elvárások

  • Rendelkezel 1-3 év releváns szakmai tapasztalattal hasonló munkakörben (ügynökségi tapasztalat előny).
  • Erős digitális és kreatív kompetenciáid vannak: magabiztos copywriting készség, Canva rutinos használata, hirdetéskezelők ismerete, AI eszközök (pl.: ChatGPT, CanvaAI) alapfokú ismerete.
  • Jellemez a magas fokú önállóság, felelősségvállalás és precizitás.
  • Jellemez a gyors helyzetfelismerés, problémamegoldó készség és multitasking képesség.
  • Kiválóan kommunikálsz magyarul és angolul.

Előnyt jelent

  • Rendezvényszervezési tapasztalat.
  • Employer branding területen/projektekben szerzett gyakorlat.
  • B2B marketingben szerzett tapasztalat.
  • További eszközök ismerete: CapCut (videóvágás), Mailchimp, Pardot, CRM rendszerek.

Amit kínálunk

  • Szakmai fejlődés: Első kézből szerezhetsz tapasztalatot a régió egyik vezető CRM tanácsadó cégénél.
  • Pénzügyi elismerés: Teljesítményalapú bónuszrendszerrel jutalmazzuk kollégáink munkáját. Emellett előmeneteli rendszerünk további juttatásokhoz és ösztönzőkhöz ad hozzáférést.
  • Egészség és jóllét: Fontos számunkra a munkatársaink jólléte. Ezért biztosítunk többféle wellbeing lehetőséget: ingyenes Go Active edzőterem bérlet, irodai jógaórák, sí- és rafting túrák, friss gyümölcs és egészséges snackek az irodában.
  • Közösség és kultúra: Büszkék vagyunk barátságos, befogadó és támogató kultúránkra, valamint színes csapatépítő eseményeinkre. Legyen szó a céges Balaton-parti házról, túrákról vagy a félévente megrendezett nagyszabású csapatépítőkről – nálunk mindig történik valami.
  • Rugalmas munkavégzés: Fontosnak tartjuk a rugalmasságot, ezért hibrid modellben dolgozunk: modern, kutyabarát irodánk a Gozsdu felett vár, de a hét több napján otthonról is dolgozhatsz.

Munkahelyi extrák

  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Üzleti tanácsadással, a piacvezető szoftverek (Salesforce, Microsoft, Oracle) implementációjával, bevezetés utáni támogatással és marketing folyamatok kiszervezésével foglalkozunk. Ügyfeleink között számos iparág kis- és nagyvállalkozásai megtalálhatók, a világ minden tájáról (pl.: MOL, Decatlon, Hell, Libri, WizzAir). 

Jelentkezés módja

Jelentkezésedhez kérlek csatolj egy önéletrajzot! 

JELENTKEZEM