Feladatok

  • Ügyfelek részére a teljeskörű könyvelés: vevő, szállító, bank, pénztár, főkönyvi tételek;
  • részvétel számlák, nyilvántartások, egyeztetésében;
  • Adóbevallások, KSH adatszolgáltatások összeállítása;
  • Egyéb pénzügyi, számviteli, adminisztrációs feladatok ellátása;

Elvárások

  • Legalább középfokú számviteli végzettség;
  • Irodai rendszerek ismerete;

Előnyt jelent

  • mérlegképes könyvelői vagy felsőfokú pénzügyi-számviteli végzettség;
  • hasonló munkakörben szerzett 1-2 év tapasztalat;
  • Könyvelőirodai gyakorlat;
  • Deep.erp/Kulcs-Soft rendszerek ismerete;

Amit kínálunk

  • Szakmai fejlődési lehetőség, összetettebb könyvelési feladatok ellátásában;
  • Folyamatos szakmai betanulás;
  • azonnali munkakezdés;
  • Továbbképzések

Munkahelyi extrák

  • Sportolási lehetőség
  • Kutyabarát
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A CONSELHO kis- és középvállalkozásoknak nyújt üzleti back office szolgáltatásokat, melyek kiterjednek a teljes körű vállalati pénzügyi, számviteli feladatok ellátására és a humán erőforrás rendszerek kialakítására, működtetésére.
Modern, könnyen megközelíthető kutyabarát irodában dolgozunk.
Fiatalos, dinamikus csapatban dolgozunk. 

JELENTKEZEM