Ügyfelekkel való kapcsolatépítés: személyes, telefonos vagy online kapcsolattartás, a bizalom és márkahűség kialakítása a cég és a BYD iránt.
Ügyfelek támogatása az értékesítési folyamat során: a BYD modellek legújabb technológiáinak és kényelmi funkcióinak bemutatása (pl. Blade Battery, DiLink infotainment rendszer, vezetéstámogató rendszerek, elektromos és plug-in hibrid hajtásláncok).
Tesztvezetések szervezése és lebonyolítása: az ügyfél élményének biztosítása, a technológiai előnyök bemutatása.
Járműátadások lebonyolítása: az ügyfelek részletes tájékoztatása a kezelőfelületekről, digitális funkciókról és a töltési lehetőségekről.
Technológiai tanácsadás: ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, az egyes modellekhez és felszereltségekhez kapcsolódó lehetőségek ismertetése.
Értékesítési csapat támogatása: szakmai háttér biztosítása, belső tréningek és termékbemutatók tartása.
Képzéseken való részvétel, a BYD legújabb fejlesztéseinek folyamatos megismerése.
Márkaélmény közvetítése: hozzájárulás ahhoz, hogy az ügyfelek különleges, innovatív élménnyel távozzanak a szalonból
Elvárások
Érettségi vagy felsőfokú végzettség (autóipari, műszaki vagy kereskedelmi területen előny).
Elektromos mobilitás és digitális rendszerek iránti valódi érdeklődés.
Jó kommunikációs készség magyar és angol nyelven (további nyelvtudás előny).