· Támogatod a szenior kollegákat Customer Journey, Blueprint készítésében a fő banki termékekre, streamekre (pl. daily banking, megtakarítások, befektetések stb.) vonatkozóan, összhangban a bank stratégiájával.
· Kisebb projektek kapcsán önállóan, mentori segítséggel végzel projekt koordinációs feladatokat és hatékonyan alkalmazod a Service Designt projektjeidben.
· Ügyfél kutatásokat végzel akár egymagad „gerilla kutatóként”, közvetlenül ügyfelekkel, vagy akár a csapat kutatóival együttműködve ügynökségi bevonással. Fontos számunkra, hogy az ügyfelek hangja minél pontosabban érkezzen meg az üzleti területekhez, és ehhez igazítjuk a kutatási módszereinket.
· Új termékek és folyamatok kialakítása érdekében együttműködsz társterületekkel, segíted a megvalósítást.
· Workshopokat készítesz elő, szervezel, segíted a facilitálást, hogy ügyfélcentrikus és üzletileg megtérülő ajánlatokat tudjunk megfogalmazni.
· A kutatások és worskhopok alatt megfogalmazott javaslatokhoz megvalósítási tervet készítesz mentori támogatással, és azokat ténylegesen meg is valósíthatod a társosztályokkal, így munkádnak valóban kézzel fogható hatása lesz. Természetesen ehhez minden szükséges támogatást megadunk Neked.
· Részt veszel folyamatok átvilágításában, problémák feltárásában, akciótervek és javaslatok készítésében.
· Mindezekkel biztosítod, hogy ügyfélközpontú folyamatok szolgálják a konzisztens ügyfélélményt minden touchpointon, az összes csatornán.
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.