Raiffeisen Bank Zrt.

JUNIOR CX-SD ÉS TRANSZFORMÁCIÓS ELEMZŐ

MI LESZ A FELADATOD?

·       Támogatod a szenior kollegákat Customer Journey, Blueprint készítésében a fő banki termékekre, streamekre (pl. daily banking, megtakarítások, befektetések stb.) vonatkozóan, összhangban a bank stratégiájával.

·       Kisebb projektek kapcsán önállóan, mentori segítséggel végzel projekt koordinációs feladatokat és hatékonyan alkalmazod a Service Designt projektjeidben.

·       Ügyfél kutatásokat végzel akár egymagad „gerilla kutatóként”, közvetlenül ügyfelekkel, vagy akár a csapat kutatóival együttműködve ügynökségi bevonással. Fontos számunkra, hogy az ügyfelek hangja minél pontosabban érkezzen meg az üzleti területekhez, és ehhez igazítjuk a kutatási módszereinket.

·       Új termékek és folyamatok kialakítása érdekében együttműködsz társterületekkel, segíted a megvalósítást.

·       Workshopokat készítesz elő, szervezel, segíted a facilitálást, hogy ügyfélcentrikus és üzletileg megtérülő ajánlatokat tudjunk megfogalmazni.

·       A kutatások és worskhopok alatt megfogalmazott javaslatokhoz megvalósítási tervet készítesz mentori támogatással, és azokat ténylegesen meg is valósíthatod a társosztályokkal, így munkádnak valóban kézzel fogható hatása lesz. Természetesen ehhez minden szükséges támogatást megadunk Neked.

·       Részt veszel folyamatok átvilágításában, problémák feltárásában, akciótervek és javaslatok készítésében.

·       Mindezekkel biztosítod, hogy ügyfélközpontú folyamatok szolgálják a konzisztens ügyfélélményt minden touchpointon, az összes csatornán.

MIÉRT ÉRDEMES VELÜNK DOLGOZNI?

  • mert a folyamatos innovációt (digital, agile) kiváló ügyfélélménnyé alakítjuk át (Customer Experience),
  • mert mi vagyunk a leginkább ajánlott pénzügyi szolgáltató a régióban,
  • mert minket a tudásvágy hajt, együtt dolgozunk, kezdeményezőkészek vagyunk, és felelősségteljesen cselekszünk,
  • mert nálunk fontos, hogy mit gondolsz, hiszen visszajelzés alapú kultúrát építünk (Employee Survey)
  • mert támogatjuk a belső karrierutakat, mert hiszünk benne, hogy a meglévő szakmai tudás és szervezetismeret új területen történő kamatoztatása növeli az elégedettséged és az elkötelezettséged,
  • mert változatos és érdekes képzéseken és oktatásokon vehetsz részt,
  • mert dolgozói kedvezményeket biztosítunk akár a napi bankolásodhoz, akár a lakásvásárlási elképzeléseidhez

CSATLAKOZZ HOZZÁNK, HA...

  • Felsőfokú szakirányú végzettséggel rendelkezel (előny: pénzügy, közgazdaságtan, vezetés-szervezés, folyamatmenedzsment).
  • Ügyfélközpontúság és üzleti szemléletmód jellemez.
  • Kooperatív vagy, tudsz stakeholderekkel együttműködni, magas fokú empátia jellemez, amit mind az ügyfelek, mind kollégáid felé képes vagy mutatni.
  • Nem áll távol tőled az asszertív kommunikáció, dinamikus fellépésed van.
  • Jó a kommunikációs készséged magyar és angol nyelven, írásban és szóban egyaránt.
  • Kreativitás, proaktivitás, multitasking képesség jellemez.
  • Ismered a Service Design módszertant, és aktívan alkalmazod azt mind kollégáid, mind stakeholderek támogatására.
  • Mind csapatmunkára, mind nagyfokú önálló, felelősségteljes munkavégzésre képes vagy.
  • Mentori támogatással, de önállóan tudsz elemzéseket készíteni, javaslatot tenni arra, hogy mit érdemes elemezni, lényeges pontokat kiemelni, a prezentációkat elkészíteni vezetőnek/szenior kollegádnak véleményezésre átadni.
  • Számokból vagy insight-okból következtetéseket tudsz levonni, amivel képes vagy támogatni a szenior kollégáidat és stakeholdereidet a megvalósításban.
  • Tudod menedzselni kisebb projektek scope-ját, és összefogni a társterületeket, figyelve a win-win helyzet megteremtésére.
  • Gondolkodásmódod folyamat alapú, logikus és strukturált.
  • Képes vagy a problémákat magas szinten és a részletekbe menően is megfogalmazni és kezelni.
  • Érdekel a change management.

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat

JELENTKEZEM