Feladatok

  • Munkavállalók be- és kiléptetése, munkaszerződések és módosítások elkészítése
  • Személyi anyagok és bérszámfejtéshez kapcsolódó anyagok nyilvántartása
  • Kapcsolattartás cégen belül működő üzletágak munkatársaival
  • Hónap végi / időszak végi bérszámfejtési műveletekben való aktív részvétel
  • Jövedelemigazolás és az egyéb igazolások kiállítása munkavállalók részére

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • Bér- és társadalombiztosítási ügyintéző végzettség
  • Legalább 1 éves releváns munkatapasztalat
  • Munkakörhöz kapcsolódó jogszabályok naprakész ismerete
  • Együttműködő, rugalmas, önálló és csapatmunkára alkalmas jellem
  • Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
  • Megbízható, pontos munkavégzés
  • Felelősségteljes hozzáállás, jó problémamegoldó képesség

Előnyt jelent

  • NEXON rendszer ismerete
  • TB ügyintézői végzettség
  • azonnali munkakezdés

Amit kínálunk

  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Biztos, hosszú távú munkalehetőség
  • Betanulás után heti 2 nap home-office lehetőség

Munkahelyi extrák

  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát, melyben megtalálható a bérigénye is.

JELENTKEZEM