Az AIRON TRUST Kft. budapesti székhelyű, de nemzetközi ügyfélkörrel is rendelkező pénzügyi vállalkozás az alábbi pozícióra keres munkatársat:
Jogi asszisztens
A cégről:
- Cégünk a Magyar Nemzeti Bank engedélyével, főtevékenységként bizalmi vagyonkezeléssel foglalkozik.
- További részletek: www.airon.hu
Munkavégzés helye, foglalkoztatás módja:
- 1126 Budapest, Szendrő u. 30.
- Alkalmazott, főállás (heti 40 óra)
Feladatok:
- Bizalmi vagyonkezelési szerződések előkészítésével kapcsolatos feladatok,
- Közreműködés a munkáltató és érdekeltségébe tartozó vállalkozások kintlévőségeinek érvényesítésében
- Cégeljárások és kapcsolódó szolgáltatások (könyvelés és székhely szolgáltatás) teljesítése során a vonatkozó eljárások, szerződések előkészítése
- Közreműködés földhivatali eljárások előkészítésében
- Pénzmosás és terrorizmus finanszírozás megelőzésével (PMT) kapcsolatos feladatok elvégzése
- Ügyfelek tájékoztatása (telefonon, levélben, személyesen az ügyfélszolgálaton)
- Kapcsolattartás a fenti tevékenységekhez kapcsolódó résztvevő partnerekkel (MOKK, közjegyzők, végrehajtók, követeléskezelő cégek, ügyvédi irodák),
- A munkáltató tevékenységéhez kapcsolódó megbeszélések, találkozók, egyeztetések szervezése és lebonyolítása. Az egyes szerződések megkötésének egyeztetése, lebonyolítása, akár online módon is (Teams, Zoom, Skype)
- Együttműködés a kollégákkal, partnerekkel,
- Teljes körű adminisztráció (adatrögzítés, szkennelés, iratfeltöltés).
A munkakör betöltéséhez szükséges tudás, tapasztalat, végzettség:
- Minimum középfokú végzettség,
- Jogi területen (ügyvédi irodában, közjegyzői irodában) szerzett tapasztalat,
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, MS Office),
- Megbízható, felelősségteljes személyiség,
- Jó kommunikációs- és problémamegoldó készség szóban és írásban,
- Pontos, precíz munkavégzés,
- Eredményorientált szemlélet, csapatszellem.
- Angol nyelv ismerete
Releváns, előnyös szakmai tapasztalat:
- Szakirányú (jogi asszisztensi) végzettség,
- MOKK - rendszer, ÁNYK-rendszer, Cégkapu - rendszer ismerete,
- Jogi adatbázisok kezelésében szerzett tapasztalat
- A kapcsolódó eljárásokban használt nyomtatványok (FMH, Ingatlan-nyilvántartás, Cégeljárás) ismerete
- Ügyfél-kapcsolattartási gyakorlat
- Az Odoo rendszer ismerete
- További idegen nyelv ismerete, orosz nyelv ismerete előny
Amit kínálunk:
- Versenyképes juttatási csomag,
- Hosszútávú stabil munkalehetőség és háttér,
- Fiatal, dinamikus csapat,
- Szakmai fejlődési lehetőség.
Munkavégzés helye: Budapest XII. kerület
A jelentkezések várható nagy számára tekintettel kizárólag azon jelentkezőknek jelzünk vissza, akiket az önéletrajzuk alapján kiválasztunk a személyes/online találkozóra.
Tájékoztatjuk a pályázókat, hogy társaságunk önéletrajzi adatbázist nem kezel, eredménytelen pályázat esetén pályázati anyaga az adatvédelmi előírásoknak megfelelően megsemmisítésre kerül.