Feladatok

  • Notebookok telepítése, konfigurálása, karbantartása,
  • Felhasználói munkaállomások fizikai környezetének kialakítása (kábelezés, kihelyezés, stb.)
  • Android és IOS alapú mobil eszközök (tabletek, telefonok) telepítése, konfigurálása, karbantartása,
  • Felhasználói jogosultságok kezelése
  • Távoli és irodai felhasználók IT támogatása szoftveres és hardveres ügyekben személyesen, távmenedzsment eszközzel,
  • IT eszközleltár precíz vezetése, eszközmozgások követése,
  • Tevékenységek és munkafolyamatok dokumentálása

Elvárások

  • Windows 10, 11, valamint Android és IOS operációs rendszerek alapos, rendszergazdai ismerete,
  • Windows Active Directory adminisztrálása
  • Felhasználók támogatásában szerzett 1-3 éves tapasztalat,
  • Office 365 adminisztrációs felület ismerete,
  • Notebookokkal és telefonokkal kapcsolatos naprakész hardver ismeretek,
  • Jó probléma megoldó képesség,
  • Egyéni és csapatban történő munkavégzés,
  • Jó kommunikációs képesség,
  • Középfokú informatikai végzettség vagy ezzel egyenértékű szakmai gyakorlat

Előnyt jelent

  • Angol szakmai dokumentumok megértése
  • Intune, Exchange, Sharepoint, SCCM ismeretek
  • Jira ticketing rendszer ismerete

Amit kínálunk

  • folyamatosan fejlődő, startup projectben való részvétel
  • Változatos szakmai kihívások
  • versenyképes fizetés
  • Tanulási, fejlődési lehetőség
  • notebook, mobiltelefon
  • ingyenes kávé/tea
  • kedvezményes étkezési lehetőség

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Nyitott vagy

  • részt venni egy egyedi pénzforgalmi infrastruktúra üzemeltetésében és felhasználóinak támogatásában?
  • részt venni a lakosság és a mikrovállalkozások számára nyújtandó innovatív, biztonságos készpénz-helyettesítő megoldások üzemeltetésében?
  • és szeretnél egy innovatív, magyar start up környezetben szakmailag fejlődni?

Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet, várjuk pályázatodat a IT support specialista  pozícióra.

JELENTKEZEM