Trenkwalder
Partnerünk egy globális szoftverfejlesztő és tanácsadó cég, amely magas minőségű üzleti megoldásokat kínál ügyfeleinek. A vállalat széleskörű szolgáltatásokat nyújt a digitalizáció, a folyamatoptimalizáció és az IT tanácsadás területén. Az ügyfeleknek segítséget nyújtanak a digitális transzformáció folyamatában, az üzleti folyamatok hatékonyságának növelésében és a technológiai infrastruktúra optimalizálásában. Partnerünk tapasztalt szakemberekből álló csapata nagy hangsúlyt fektet a partnerek egyedi igényeinek megértésére és a testreszabott megoldások kifejlesztésére. A cég elkötelezett a kiválóság és az ügyfélorientáltság iránt, és törekszik hosszú távú és stratégiai partnerségek kiépítésére ügyfeleivel.

A munkavégzés négy műszakrendben történik.

IT Support Specialist (German speaking)

Főbb feladatok, munkák:

  • IT-hibajelentések, kérdések és változtatási kérések kezelése.
  • Ügyfél támogatása telefonon és írásban.
  • Hibajegyek kezelése, ellenőrzése és irányítása.
  • Kapcsolattartás az ügyfelek és a második szintű támogatást végző kollégákkal, szolgáltatási jegyek figyelemmel kísérése.
  • Tudásbázis rendszeres frissítése és karbantartása.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú német és középszintű angol nyelvtudás szükséges. További nyelvek ismerete, például portugál, francia, spanyol vagy olasz nyelven, előnyt jelent!
  • Szolgáltatásorientált szemlélet, pontosság és elkötelezettség.
  • Legalább 4 év tapasztalat IT-támogatásban.

Előnyt jelent:
  • MS Office alkalmazások ismerete.
  • Releváns IT-szakképzés (IT-tanuló, szakiskola vagy hálózati technológia területén végzett műszaki főiskolai képzés stb.).

Amit kínálunk:

  • 50% Home Office
  • Egészségbiztosítás
  • Bejárás támogatás
  • Cafeteria

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk

JELENTKEZEM