IT support munkatárs (L2 support)@Medio Állás leírása: Képzeld el, hogy minden reggel egy izgalmas IT világban kezded a napod, ahol a problémák megoldása olyan, mint egy kaland! A te feladatod lesz, mint IT support hős, hogy ügyfeleinket tájékoztasd és segíts nekik telefonon és e-mailben. Mindeközben csapatunk tagjaként együtt dolgozol csodálatos kollégákkal, és a nap végére elégedetten térhetsz haza, tudva, hogy ma is sokak napját tetted szebbé. Szakmai ismeretek: Excel (****), Trello (***), Google alkalmazások (****), Slack (***) Emberi tulajdonságok: Angol nyelvismeret, Analitikus gondolkodásmód, Együttműködő, kommunikatív, Problémamegoldási képesség Végzettség: Marketing és Kereskedelem(Bármilyen fokú diploma)), Közgazdaság(Bármilyen fokú diploma)), Informatika(Bármilyen fokú diploma)), Üzleti szakértő(Bármilyen fokú diploma)) Nyelvtudás: Angol(Alapszint)) Feladatok: Az ügyfelek tájékoztatása, tanácsadás és segítségnyújtás a szolgáltatás/rendszer használatában, Az esetleges hibabejelentések kezelése, hibajegyek felvétele, ehhez kapcsolódó rendszer használata, Munkakörhöz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, Szoftver tesztelése, belső követelményeknek megfelelően, fejlesztési jegyek leadása, A rendszerhez tartozó útmutató, akadémia készítése A cégről Termékünkről: Medio - gyorsítjuk az egészségügyet A Medio egy olyan rendszer, mely összeköti az egészségügyi szolgáltatókat a pácienseikkel és egymással, valamint minden olyan egyéb szereplővel, aki az egészségügyi szolgáltatások ellátásszervezésével foglalkozik. A rendszer havonta több mint 180.000 foglalási tranzakciót kezel. www.mymedio.hu Missziónk: Egyszerűbbé, gyorsabbá és hatékonyabbá tenni ez egészségügyi folyamatokat annak érdekében, hogy minden páciens a lehető legjobb és legkedvezőbb ellátást kaphassa.

JELENTKEZEM