content-header

Céginformáció

Csapatunk, a 35 éve alapított CÉH zRt. mára Magyarország egyik vezető mérnökirodája, közel 350 fővel. Ha hajtottál már át a Megyeri hídon, jártál a Millenáris parkban, olvastál a Rózsadombi Elysium Projekt luxus lakóingatlanról, hallottál már a Budapesten megnyílt Hard Rock Hotelről, tudod, hogy van Magyarországon Mercedes és Apollo gyár, és kutatóközpontot épített a BOSCH, akkor találkoztál már munkáinkkal, amelyen tervezőként vagy projektmenedzserként dolgoztunk. Ezek a nagy léptékű projektek megkövetelik, hogy mindig élvonalbeli módszerekkel és technológiákkal dolgozzunk, így nemzetközi BIM ISO minősítés szerint, összakági modellbe tervezünk, alkalmazzuk a LEAN projektmenedzsmentet. Megrendelőinket pedig mind a négy fő zöld minősítés (LEED, BREEAM, DGNB, WELL) szerinti fejlesztésben tudjuk támogatni. Csatlakozz csapatunkhoz, ha munkáddal Te is értéket, rendet, értékrendet szeretnél vinni a világba, egy jó közösségben! Legyél részese sikereinknek, legyél velünk sikeres!

 

Bővülő csapatunkba keresünk olyan elhivatott IT Support munkatársat L1-L2 szinten, aki nemcsak a technológiához ért, hanem az emberekhez is. Olyan kollégát keresünk, aki nem riad vissza egy gépcsere lebonyolításától, egy jogosultsági hiba megoldásától, vagy éppen attól, hogy egy teljes rendszer újratelepítéséért feleljen – sőt, kifejezetten élvezi, ha nála futnak össze a technikai szálak. 

LEENDŐ FELADATAID:

  • IT támogatás nyújtása munkatársaink számára helyszíni és távoli formában, elsősorban Windows-alapú környezetben, de használunk iOS és macOS eszközöket is. 
  • (pl. VPN és távoli elérés konfigurálása, hibakeresés, alap hálózati problémák azonosítása: IP-konfliktus, WiFi, kábelhiba stb.) 
  • Tervezői szoftverek telepítése, alapszintű konfigurálása, licenszelése és frissítése 
  • IT eszközök (PC, laptop, iPad, nyomtató stb.) üzembe helyezése, karbantartása 
  • Felhasználók, jogosultságok és csoportok kezelése Windows szerverkörnyezetben, illetve SharePoint felületen 
  • (pl. Active Directory felhasználói fiókok létrehozása, módosítása) 
  • Beléptetési és kiléptetési folyamatok lebonyolítása – az új kollégák technikai hátterét te biztosítod 
  • (pl. Microsoft 365 felhasználók kezelése) 
  • Rendszeres frissítések, karbantartási feladatok támogatása 

AMIRE SZÜKSÉGED VAN:

  • Rendszerszintű, magabiztos tudás Windows környezetben 
  • Microsoft 365 szolgáltatások alapszintű ismerete 
  • Belső ügyfelek iránti türelem, segítőkész hozzáállás 
  • Kiváló kommunikációs készség – hiszen gyakran te leszel az első technikai kapcsolattartó 
  • Rugalmasság, kitartás, precíz munkavégzés, proaktív problémamegoldás

ELŐNY LEHET SZÁMODRA:

  • Tapasztalat Active Directory környezetben 
  • Gyakorlat szoftverlicenszek kezelésében 
  • Alapismeretek Azure és Intune környezetekkel kapcsolatban – örülünk, ha már van tapasztalatod ezek használatában, vagy nyitott vagy a megismerésükre 
  • Sharepoint,  
  • ISO 27001 szabvány szerinti működés ismerete 

AMIT MI KÍNÁLUNK NEKED:

  • Valódi felelősségi kör, önálló feladatkör, nemcsak "helpdesk" szerep 
  • Rálátás komplex rendszerekre, változatos technikai kihívások 
  • Támogató, jó hangulatú csapat, ahol számít a véleményed 
  • Stabil háttér, versenyképes juttatási csomag 
  • Szakmai fejlődési lehetőség – nálunk nem leszel „csak egy a sok közül” 
  • Korszerű, technológiailag fejlett környezet 
  • Lehetőség mesterséges intelligenciával (AI) kapcsolatos technológiák megismerésére, magasabb szinten 

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló

Jelentkezés módja

Pályázatodat a "Jelentkezem" gombra kattintással tudod benyújtani. Köszönjük! 

JELENTKEZEM