Feladatok

  • A bank végfelhasználói által használt IT szolgáltatások felügyelete, folyamatainak koordinációja és a támogató rendszereken keresztüli adminisztrációja
  • IT üzemeltetés támogatásához kapcsolódó szolgáltatás menedzsment folyamatok fejlesztése, ellenőrzése auditálható módon
  • IT üzemeltetési incidensek felügyelete, feldolgozása rangsorolása, dokumentálása és megoldásának nyomon követése.
  • Műszaki problémák és megkeresések fogadása, kezelése és segítése a megoldásban.
  • Szükség esetén a problémák eszkalálása a megfelelő csapatoknak, vezetőknek a határidők betartása és ügyfél elégedettség biztosítása érdekében.
  • Iránymutatás nyújtása a banki felhasználók részére informatikai támogatási kérdésekben, illetékes IT munkatársak tájékoztatása a problémákról vagy aggályokról.
  • Szabványos működési folyamatok és eljárások kidolgozása a következetesség előmozdítása érdekében, IT auditokban való aktív részvétel (hatósági, zártsági…)
  • A szolgáltatási fennakadások elkerülésének elősegítése, a végfelhasználói támogatás és az IT üzemeltetési osztály kiszolgálásában aktív kommunikációs részvétel, támogatás.
  • Havi mérőszámok és jelentések készítése a Service Desk-jegyekről.
  • Az informatikai incidensjelentések és szolgáltatási kérelmek elemzése a trendek azonosítása érdekében.
  • Az informatikai rendszerek és szoftverek teljesítményének felmérése és elemzése.
  • Oktatási kézikönyvek és GYIK-anyagok készítése a végfelhasználók számára könnyen hozzáférhető útmutatás céljából.
  • A folyamatok dokumentálása és a Service Desk nyilvántartásainak vezetése.
  • Együttműködés a belső részlegekkel az informatikai igények kielégítésének biztosítása érdekében.

Elvárások

  • ITIL Foundation vizsga megléte (3v. 4v)
  • IT szolgáltatásmenedzsment területen, munkakörben szerzett legalább 3 éves tapasztalat;
  • Legalább középfokú szakirányú végzettség.
  • Hardver és szoftverismeret magas szintű ismeret
  • Proaktív, önálló munkavégzés/problémamegoldás.
  • Jó kommunikációs készség.
  • Angol középfokú nyelvismeret szóban és írásban egyaránt

Előnyt jelent

  • Atlassian JIRA Service Management vagy hasonló termék gyakorlati tapasztalat
  • Atlassian Confluence Management vagy hasonló termék gyakorlati tapasztalata
  • IDM – Jogosultságkezelő rendszer felügyeletében szerzett gyakorlati tapasztalat

Amit kínálunk

  • Támogató kollégák, pozitív légkör.
  • Részben otthonról is végezhető feladatok (heti 2 nap home office).
  • Könnyen megközelíthető iroda: a Nyugati pályaudvar melletti Eiffel téren található.
  • Modern, barátságos munkakörnyezet: közösségi terünkben van lehetőség a munka közben is kikapcsolódni.
  • Külön egyéni teljesítményen és külön kollektív banki eredményeken alapuló kettős bónuszrendszer.
  • Próbaidő leteltét követően éves cafeteria keret alapján, az elérhető csomagunkból szabadon állíthatod össze juttatási csomagod elemeit.
  • Munkavállalói kedvezmények elérhetőek több partner szolgáltatónál is.
  • Biztos munkakörnyezetre, nemzetközi háttérre számíthatsz.
  • Folyamatos szakmai fejlődés.
  • Támogatjuk a munka és a magánélet egyensúly kialakítását.
  • Családbarát vállalat vagyunk: baba-mama szobát biztosítunk, gyerekeknek szóló programok, a rendszeres nyári napközis tábor mellett sok egyéb intézkedés segíti a családos dolgozókat.
  • Irodánk kisállatbarát, kutya és cica is megfordulhat nálunk.
  • Önkéntes és jótékonysági kezdeményezéseket szervezünk.
  • Állandó focicsapatunk mellett, sportrendezvényeken is részt veszünk.
  • Támogatjuk a fenntarthatósági és környezetbarát kezdeményezéseket.

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Sportolási lehetőség
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Masszázs
  • Játéksarok

Céginformáció

A Magyar Cetelem tevékenysége a lakossági fogyasztási hitelezési tevékenységre specializálódott, a tartós fogyasztási cikkek szinte teljes skálájára nyújtva áruvásárlási kölcsönt. A hazai piaci sajátosságokhoz képest új, ügyfélcentrikus szemléletű és a modern technikai eszközöket alkalmazó, ugyanakkor konzervatív kockázatkezelést megvalósító rugalmas, egyúttal felelős hitelezési politikája által az áruhitelezés területén piacvezető szerepet tölt be.

A Cetelem nagy hangsúlyt fektet a minőségi és biztonsági követelményekre, különös tekintettel a felelős hitelezés alapelveire. A fenntartható fejlődés elkötelezett híveként fokozatosan beépíti a környezetvédelmi szemléletmódot vállalati kultúrájába és üzleti tevékenységébe.

Családbarát vállalat vagyunk. 2022-ben elnyertük a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom által alapított Családbarát Vállalat különdíját pénzügyi kategóriában, valamint a Magyar Családbarát Központ által odaítélt Családbarát Munkahely minősítést is.

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésed fényképes szakmai önéletrajzod a munkakör és fizetési igény megjelölésével a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.

A kiválasztási folyamatot elsősorban telefonos előszűrések és videós/vagy személyes interjúk formájában valósítjuk meg, szervezéstől függően. A meghirdetett pozícióhoz kötött pontos folyamatról, minden pályázót szóban tájékoztatunk.
A pályázat utolsó fázisban jogos érdekre hivatkozva ellenőrizhetjük, hogy a pályázó szerepel- e pénzügyi szankciós listán. A felvételi eljárás részeként a fenti indoklásra hivatkozva bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvány bemutatását, valamint többek között összeférhetetlenségi nyilatkozat aláírását is kérjük.

JELENTKEZEM


Cégnév: Magyar Cetelem Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: