Feladatok

Első szintű (Level1) ügyfélszolgálati, helpdesk-, technikai támogató kollégánk legfőbb feladata, hogy az informatikai problémákkal kapcsolatos első kapcsolatfelvételt biztosítsa a felhasználók számára.


 

Elvárások

Hibabejelentések és problémák fogadása

  • Felhasználók hívásainak, e-mailjeinek vagy jegyrendszeren keresztül érkező megkereséseinek fogadása.
  • A problémák rögzítése egy belső rendszerben (jegyrendszer, ticketing system), és azok részleteinek dokumentálása (pl. a probléma leírása, előzmények, felhasználói adatok).

Alapszintű hibaelhárítás

  • Egyszerű technikai problémák megoldása, mint például jelszó visszaállítás, e-mail hozzáférési gondok, nyomtató hibák, vagy hálózati csatlakozási problémák.
  • Tipikus eljárások végrehajtása, például a számítógépek újraindítása, alkalmazások bezárása és újraindítása, alapvető konfigurációs beállítások módosítása.

Ügyfelek tájékoztatása és segítségnyújtás

  • Felhasználóknak elmagyarázni, hogyan használhatják a céges szoftvereket és rendszereket, vagy hogyan oldhatják meg az egyszerűbb problémákat.
  • Technikai utasítások és dokumentációk biztosítása, hogy a felhasználók önállóan is tudják kezelni a hasonló jellegű problémákat.

Jegyek priorizálása és továbbítása

  • A beérkező esetek fontosságának és sürgősségének meghatározása.
  • Olyan problémák továbbítása a Level 2 vagy magasabb szintű támogatási csoportoknak, amelyeket a Level 1 csapat nem tud megoldani (komplexebb hibaelhárítás, hardveres problémák, fejlettebb technikai ismereteket igénylő feladatok).

Rendszeres nyomon követés

  • Az ügyfelekkel való kapcsolattartás annak érdekében, hogy visszajelzést adjanak a probléma állapotáról.
  • A nyitott hibajegyek folyamatos ellenőrzése, státuszuk frissítése, illetve a megoldott problémák lezárása.

Kisebb rendszergazdai feladatok ellátása

  • Új felhasználók létrehozása a rendszerben, jogosultságok beállítása, alapvető biztonsági ellenőrzések elvégzése.

Dokumentáció és jelentések készítése

  • Problémamegoldási folyamatok dokumentálása a belső tudásbázisban
  • Jelentések készítése a gyakran felmerülő problémákról

Előnyt jelent

Tulajdonságok, melyek számunkra fontosak:

  • Haladó számítástechnikai ismeret
  • Önmagára és munkájára igényes attitűd
  • Aktív, kommunikáció képes angol nyelvtudás
  • Ügyfélorientált kommunikációs készség írásban és szóban egyaránt
  • Önálló problémamegoldó képesség

Amit kínálunk

  • Tiszta, modern munkakörnyezet és minőségi munkaeszközök
  • Munkába járás támogatása

Jelentkezés módja

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el önéletrajzát fizetési igény megjelöléssel.
 

JELENTKEZEM