A munkakör célja:

Az IT Koordinátor feladata a központi iroda és a telephelyek IT-infrastruktúrájának napi szintű támogatása, az eszközök és rendszerek zavartalan működésének biztosítása, valamint a kapcsolódó adminisztratív, beszerzési és szolgáltatói ügyintézési feladatok ellátása.

 

Főbb feladatok:

  • IT technikusok és telephelyek számára szükséges eszközök, szerszámok rendelése
  • Kapcsolattartás telephelyek internet- és TV-szolgáltatóival, szerződések intézése, hibabejelentések kezelése
  • Ügyviteli rendszer napi támogatása, változások adminisztrációja
  • Hibajegykezelő rendszer használata és működésének támogatása
  • Telekom VIP szerződés kezelése, kapcsolattartás
  • IT eszközök nyilvántartása, központi rendelések előkészítése és nyomon követése
  • Eszközbeszerzések, raktározási és leltározási folyamatok adminisztrációja
  • Garanciális és garanciaidőn túli szervizügyintézés (notebookok, kamerák, routerek, switchek, AP-k stb.)
  • Kamerarendszerek felhasználói adatbázisának és jogosultságainak kezelése
  • Kamerafelvételekkel kapcsolatos hatósági megkeresések intézése
  • Bankkártyás elszámolások készítése, számlák gyűjtése és adminisztrálása
  • Egyes költséghelyekhez tartozó számlák kezelése
  • Kérdőívek és űrlapok létrehozása, módosítása, adminisztrálása
  • Idegenforgalmi adó nyilvántartása és bevallása, riportok készítése
  • Irodai belépőkártyák kezelése, kiadása, nyilvántartása

Az állás betöltéséhez szükséges:

  • Minimum középfokú végzettség
  • 2-3 év szakmai tapasztalat adminisztráció, adatbáziskezelés, eszköznyilvántartás, leltárkezelés vagy ügyviteli rendszerek támogatása terén
  • Magabiztos felhasználói szintű IT-ismeretek (Windows, Office 365)
  • Alapszintű hálózati ismeretek
  • Érdeklődés az IT terület iránt
  • Pontos dokumentációs és adminisztrációs készség
  • Rendszerszemlélet, jó problémamegoldó képesség
  • Precíz, megbízható, strukturált munkavégzés
  • Kiváló kommunikáció technikusokkal és beszállítókkal való egyeztetéshez
  • Önálló valamint csapatban való munkavégzés képessége

Amit kínálnak Számodra:

  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Próbaidő után fitneszterem használata
  • Próbaidő után csoportos angol nyelvi órák
  • Munkába járás támogatása
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség
  • Sokrétű, változatos feladatkör
  • Támogató IT csapat
  • Szakmai fejlődési lehetőség

Munkaidő: hétfőtől péntekig napi 8 óra
 

Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület

 

Jelentkezés módja:

Küldd el magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

 

Mi történik a jelentkezésed után?

Kollégáink az elvárások alapján elbírálják a pályázatodat, és ha megfelelőnek találják, továbbítják megbízónknak. Ezt követően már megbízónk folytatja a kiválasztási folyamatot.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]adatvédelmi tájékoztatóját.

JELENTKEZEM