A munkakör célja:
Az IT Koordinátor feladata a központi iroda és a telephelyek IT-infrastruktúrájának napi szintű támogatása, az eszközök és rendszerek zavartalan működésének biztosítása, valamint a kapcsolódó adminisztratív, beszerzési és szolgáltatói ügyintézési feladatok ellátása.
Főbb feladatok:
-
IT technikusok és telephelyek számára szükséges eszközök, szerszámok rendelése
-
Kapcsolattartás telephelyek internet- és TV-szolgáltatóival, szerződések intézése, hibabejelentések kezelése
-
Ügyviteli rendszer napi támogatása, változások adminisztrációja
-
Hibajegykezelő rendszer használata és működésének támogatása
-
Telekom VIP szerződés kezelése, kapcsolattartás
-
IT eszközök nyilvántartása, központi rendelések előkészítése és nyomon követése
-
Eszközbeszerzések, raktározási és leltározási folyamatok adminisztrációja
-
Garanciális és garanciaidőn túli szervizügyintézés (notebookok, kamerák, routerek, switchek, AP-k stb.)
-
Kamerarendszerek felhasználói adatbázisának és jogosultságainak kezelése
-
Kamerafelvételekkel kapcsolatos hatósági megkeresések intézése
-
Bankkártyás elszámolások készítése, számlák gyűjtése és adminisztrálása
-
Egyes költséghelyekhez tartozó számlák kezelése
-
Kérdőívek és űrlapok létrehozása, módosítása, adminisztrálása
-
Idegenforgalmi adó nyilvántartása és bevallása, riportok készítése
-
Irodai belépőkártyák kezelése, kiadása, nyilvántartása
Az állás betöltéséhez szükséges:
-
Minimum középfokú végzettség
-
2-3 év szakmai tapasztalat adminisztráció, adatbáziskezelés, eszköznyilvántartás, leltárkezelés vagy ügyviteli rendszerek támogatása terén
-
Magabiztos felhasználói szintű IT-ismeretek (Windows, Office 365)
-
Alapszintű hálózati ismeretek
-
Érdeklődés az IT terület iránt
-
Pontos dokumentációs és adminisztrációs készség
-
Rendszerszemlélet, jó problémamegoldó képesség
-
Precíz, megbízható, strukturált munkavégzés
-
Kiváló kommunikáció technikusokkal és beszállítókkal való egyeztetéshez
-
Önálló valamint csapatban való munkavégzés képessége
Amit kínálnak Számodra:
-
Pozícióhoz illeszkedő bérezés
-
Próbaidő után fitneszterem használata
-
Próbaidő után csoportos angol nyelvi órák
-
Munkába járás támogatása
-
Stabil, hosszú távú munkalehetőség
-
Sokrétű, változatos feladatkör
-
Támogató IT csapat
-
Szakmai fejlődési lehetőség
Munkaidő: hétfőtől péntekig napi 8 óra
Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület
Jelentkezés módja:
Küldd el magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
Kollégáink az elvárások alapján elbírálják a pályázatodat, és ha megfelelőnek találják, továbbítják megbízónknak. Ezt követően már megbízónk folytatja a kiválasztási folyamatot.