felhasználói bejelentések kezelése, a teljeskörű üzemeltető partnerrel együttműködésben annak biztosítása, hogy a bejelentések kategorizálása és határidőben történő megoldása megfelelő priorizálás mentén történjen meg;
részvétel a Társaság tárgyieszköz-nyilvántartó rendszerében a Társaság informatikai eszközeinek nyilvántartásában, továbbá a szerveroldali, hálózati és klienseszközök kiadásában, visszavételében.
Beszerzéstámogatási feladatok
IT-fókuszú beszerzési projektek menedzselése, a beszerzések műszaki tartalmának kialakításától kezdve a piaci kínálat felmérésén át egészen a szerződéses teljesítésig;
az informatikai beszerzéseket központilag koordináló Digitális Kormányzati Ügynökség portálján az igények rögzítése és menedzselése;
részvétel az éves informatikai beszerzési terv társasági szintű összeállításában, a szakterületek adatszolgáltatása alapján;
a Társaság belső folyamatkezelő rendszerében az informatikai adminisztráció végzése;
részvétel az informatikai eszközök fellelhetőségi helyének nyilvántartásában és fizikai leltárfelvételének végrehajtásában.
Elvárások
Szakirányú (gazdasági vagy műszaki-informatikai) felsőfokú végzettség;
angol nyelv társalgási szintű használata szóban, középfokú írásbeli nyelvi kompetencia;
1-2 év releváns szakmai tapasztalat;
szakmai igényesség;
proaktív szemlélet, jó probléma megoldó képesség;
megbízhatóság, precizitás, ügyfélközpontúság.
Előnyt jelent
Európai uniós fejlesztési programok lebonyolításában szerzett tapasztalat;
komplex IT rendszer bevezetésében, illetve működtetésében szerzett többéves tapasztalat.
Amit kínálunk
határozatlan idejű szerződés;
stabil, hosszú távú munkalehetőség;
kiváló munkakörnyezet a belváros szívében (V. kerület);
változatos, önálló feladatok;
rugalmas munkaidő.
Céginformáció
A Széchenyi Programiroda Nonprofit Kft. Informatikai osztálya IT helpdesk / projektmenedzser munkatársat keres
Jelentkezés módja
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, hogy küldje meg fényképes, magyar nyelvű önéletrajzát (bérigény megjelölésével).