content-header

Céginformáció

Szeretnél egy olyan csapat tagja lenni, ahol számít a munkád, és nap mint nap hozzájárulhatsz mások sikeres munkavégzéséhez? Fontos számodra a szakmai fejlődés, a stabil háttér és a támogató munkahelyi légkör?

Feladatok:

  • Telefonon, személyesen és e-mailen érkező IT kérdések és problémák kezelése
  • Hibajegyek készítése, életútjuk nyomon követése
  • Hardver- és szoftverproblémák diagnosztizálása és megoldása, vagy eszkalálása más IT megoldó területekre távoli eszközökkel, vagy személyesen.
  • Ügyfélkapcsolattartás és elégedettség biztosítása magas szinten

Téged keresünk:

  • Minimum 1 éves tapasztalat HelpDesk területen
  • Minimum középfokú végzettség
  • Alapvető informatikai ismeretek Windows operációs rendszer, Office alkalmazások tekintetében
  • Kiváló kommunikációs készségek írásban és szóban egyaránt
  • Türelem és problémamegoldó képesség stresszes helyzetekben is
  • Elhivatottság az ügyfelek támogatásában és elégedettségük növelésében
  • Csapatjátékos hozzáállás és együttműködési készség
  • Rugalmasság a többműszakos munkavégzést illetően (3 műszak, hétvégi munkavégzés is)

Miért válassz minket?

  • Egy innovatív és elhivatott közösség tagja leszel.
  • Vezetőd nyitott az ötleteidre, támogatja a szakmai fejlődésedet és karrieredet.
  • Munkakultúránk egyik eleme a hibrid munkavégzés.
  • A belváros szívében dolgozhatsz, ahová bármikor bárhonnan könnyen eljuthatsz.
  • Részt vehetsz a Budapestet megújító fejlesztési és szervezési projektekben.
  • Megújult irodaházunkban modern munkakörnyezetet biztosítunk.
  • Éves bruttó 420.000 Ft-os cafeteriával várunk.
  • Transzparens javadalmazási rendszer szerinti fizetés.
  • Ha bringával jössz dolgozni, a biztonságos tárolásra sem lesz gondod.

Jelentkezés módja

Jelentkezés

JELENTKEZEM