Szeretnél egy olyan csapat tagja lenni, ahol számít a munkád, és nap mint nap hozzájárulhatsz mások sikeres munkavégzéséhez? Fontos számodra a szakmai fejlődés, a stabil háttér és a támogató munkahelyi légkör?
Feladatok:
Telefonon, személyesen és e-mailen érkező IT kérdések és problémák kezelése
Hibajegyek készítése, életútjuk nyomon követése
Hardver- és szoftverproblémák diagnosztizálása és megoldása, vagy eszkalálása más IT megoldó területekre távoli eszközökkel, vagy személyesen.
Ügyfélkapcsolattartás és elégedettség biztosítása magas szinten
Téged keresünk:
Minimum 1 éves tapasztalat HelpDesk területen
Minimum középfokú végzettség
Alapvető informatikai ismeretek Windows operációs rendszer, Office alkalmazások tekintetében
Kiváló kommunikációs készségek írásban és szóban egyaránt
Türelem és problémamegoldó képesség stresszes helyzetekben is
Elhivatottság az ügyfelek támogatásában és elégedettségük növelésében
Csapatjátékos hozzáállás és együttműködési készség
Rugalmasság a többműszakos munkavégzést illetően (3 műszak, hétvégi munkavégzés is)
Miért válassz minket?
Egy innovatív és elhivatott közösség tagja leszel.
Vezetőd nyitott az ötleteidre, támogatja a szakmai fejlődésedet és karrieredet.
Munkakultúránk egyik eleme a hibrid munkavégzés.
A belváros szívében dolgozhatsz, ahová bármikor bárhonnan könnyen eljuthatsz.
Részt vehetsz a Budapestet megújító fejlesztési és szervezési projektekben.
Megújult irodaházunkban modern munkakörnyezetet biztosítunk.
Éves bruttó 420.000 Ft-os cafeteriával várunk.
Transzparens javadalmazási rendszer szerinti fizetés.
Ha bringával jössz dolgozni, a biztonságos tárolásra sem lesz gondod.