Partnercégünk több, mint 300 millió emberről képes gondoskodni a nap 24 órájában. A Europ Assistance munkavállalói az integritás, az értékteremtés, a csapatszellem és az elkötelezettségük hirdetésével gondoskodnak ügyfeleikről. Ha szeretnél részese lenni egy ilyen csapatnak, jelentkezz!
IT Helpdesk Gyakornok - Diákmunka
Főbb feladatok, munkák
- Tipikus felhasználó támogatás
- Munkaállomások karbantartása, telepítése, hibajavítása (hardveres, szoftveres)
- Ismétlődő szerver adminisztrációs feladatok (leírások alapján)
- Microsoft ActiveDirectory alapú irodai infrastruktúra adminisztrálása
- Fájl-, illetve levelező és terminál szerverek kezelése
- Beérkező jegyek diszpécselése és visszamérése
- Telefonos és távsegítségnyújtás
- Betanulási időszak után, készenlét ellátásában való részvétel
- Felhasználói dokumentációk készítése, bővítése WIKI alapú tudásbázis bővítése
Az álláshoz tartozó elvárások
- Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
- Mérnökinformatikus vagy ehhez kapcsolódó szakirány
- Középfokú angol nyelvtudás
- Helpdesk vagy infrastruktúra üzemeltetés területen szerzett tapasztalat
- Proaktivitás
- MUNKAIDŐ:
- Hétfőtől péntekig 8:00-18:00 között rugalmas beosztásban (Kedden és csütörtökön kötelező munkavégzés)
- Heti 25-40 óra vállalása
Amit kínálunk
- Cégen belüli fejlődési lehetőségek
- Kezdő díjazás: br. 1950 Ft/óra
- Fiatalos csapat, sok diáktárs
- Szakmai gyakorlat leigazolása
- Hosszú távú diákmunka-lehetőség
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- IT support, Helpdesk
- Rendszergazda
- IT programozás, Fejlesztés
- Programozó, Fejlesztő
Jelentkezés módja
A jelentkezés gombra kattintva várjuk jelentkezésed. Sikeres jelentkezést követően kapsz egy értesítőt a Mind-Diák Szövetkezettől, melyben kérünk, kattints a „Jelentkezés megerősítése” gombra. Ha nem találod az értesítőt, érdemes a levélszemét vagy másodlagos mappákat is megnézni a levelezőben.