Mind-Diák Szövetkezet
Partnercégünk több, mint 300 millió emberről képes gondoskodni a nap 24 órájában. A Europ Assistance munkavállalói az integritás, az értékteremtés, a csapatszellem és az elkötelezettségük hirdetésével gondoskodnak ügyfeleikről. Ha szeretnél részese lenni egy ilyen csapatnak, jelentkezz!

IT Helpdesk Gyakornok - Diákmunka

Főbb feladatok, munkák

  • Tipikus felhasználó támogatás
  • Munkaállomások karbantartása, telepítése, hibajavítása (hardveres, szoftveres)
  • Ismétlődő szerver adminisztrációs feladatok (leírások alapján)
  • Microsoft ActiveDirectory alapú irodai infrastruktúra adminisztrálása
  • Fájl-, illetve levelező és terminál szerverek kezelése
  • Beérkező jegyek diszpécselése és visszamérése
  • Telefonos és távsegítségnyújtás
  • Betanulási időszak után, készenlét ellátásában való részvétel
  • Felhasználói dokumentációk készítése, bővítése WIKI alapú tudásbázis bővítése

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Mérnökinformatikus vagy ehhez kapcsolódó szakirány
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Helpdesk vagy infrastruktúra üzemeltetés területen szerzett tapasztalat
  • Proaktivitás
  • MUNKAIDŐ:
  • Hétfőtől péntekig 8:00-18:00 között rugalmas beosztásban (Kedden és csütörtökön kötelező munkavégzés)
  • Heti 25-40 óra vállalása

Amit kínálunk

  • Cégen belüli fejlődési lehetőségek
  • Kezdő díjazás: br. 1950 Ft/óra
  • Fiatalos csapat, sok diáktárs
  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Hosszú távú diákmunka-lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszergazda
  • IT programozás, Fejlesztés
  • Programozó, Fejlesztő

Jelentkezés módja

A jelentkezés gombra kattintva várjuk jelentkezésed. Sikeres jelentkezést követően kapsz egy értesítőt a Mind-Diák Szövetkezettől, melyben kérünk, kattints a „Jelentkezés megerősítése” gombra. Ha nem találod az értesítőt, érdemes a levélszemét vagy másodlagos mappákat is megnézni a levelezőben.

JELENTKEZEM