Partnercégünk több mint 300 millió emberről képes gondoskodni a nap 24 órájában. A Europ Assistance munkavállalói az integritás, az értékteremtés, a csapatszellem és az elkötelezettségük hirdetésével gondoskodnak ügyfeleikről.

Feladatok:

  • Tipikus felhasználó támogatás
  • Beérkező jegyek diszpécselése és visszamérése
  • Telefonos és távsegítségnyújtás
  • Microsoft ActiveDirectory alapú irodai infrastruktúra adminisztrálása
  • Incidensek és problémák kezelése
  • Munkaállomások karbantartása, telepítése, hibajavítása (hardveres, szoftveres)
  • Ismétlődő szerver adminisztrációs feladatok (leírások alapján)
  • Felhasználói dokumentációk készítése, bővítése WIKI alapú tudásbázis bővítése

Elvárások:

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Mérnökinformatikus vagy ehhez kapcsolódó szakirány
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Betöltött 18. életév 
  • Helpdesk vagy infrastruktúra üzemeltetés területen szerzett tapasztalat
  • Proaktivitás

Munkaidő:

  • Hétfőtől péntekig 8:00-18:00 között rugalmas beosztásban
  • Heti 25-40 óra vállalása 

Amit kínálunk:

  • Cégen belüli fejlődési lehetőségek 
  • Kezdő díjazás: br. 2100 Ft/óra
  • Fiatalos csapat, sok diáktárs
  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Hosszú távú diákmunka-lehetőség 

Előnyt jelent:

  • Alapvető Linux, Powershell vagy Azure Cloud ismeretek
  • Informatikai hardware ismeret
  • B kategóriás jogosítvány

Amennyiben felkeltette érdeklődésed a pozíció, várjuk jelentkezésed, amelyet a lenti űrlap kitöltésévél és PDF formátumú önéletrajz feltöltésével tehetsz meg.

JELENTKEZEM