Partnercégünk több mint 300 millió emberről képes gondoskodni a nap 24 órájában. A Europ Assistance munkavállalói az integritás, az értékteremtés, a csapatszellem és az elkötelezettségük hirdetésével gondoskodnak ügyfeleikről.
Feladatok:
- Tipikus felhasználó támogatás
- Beérkező jegyek diszpécselése és visszamérése
- Telefonos és távsegítségnyújtás
- Microsoft ActiveDirectory alapú irodai infrastruktúra adminisztrálása
- Incidensek és problémák kezelése
- Munkaállomások karbantartása, telepítése, hibajavítása (hardveres, szoftveres)
- Ismétlődő szerver adminisztrációs feladatok (leírások alapján)
- Felhasználói dokumentációk készítése, bővítése WIKI alapú tudásbázis bővítése
Elvárások:
- Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
- Mérnökinformatikus vagy ehhez kapcsolódó szakirány
- Középfokú angol nyelvtudás
- Betöltött 18. életév
- Helpdesk vagy infrastruktúra üzemeltetés területen szerzett tapasztalat
- Proaktivitás
Munkaidő:
- Hétfőtől péntekig 8:00-18:00 között rugalmas beosztásban
- Heti 25-40 óra vállalása
Amit kínálunk:
- Cégen belüli fejlődési lehetőségek
- Kezdő díjazás: br. 2100 Ft/óra
- Fiatalos csapat, sok diáktárs
- Szakmai gyakorlat leigazolása
- Hosszú távú diákmunka-lehetőség
Előnyt jelent:
- Alapvető Linux, Powershell vagy Azure Cloud ismeretek
- Informatikai hardware ismeret
- B kategóriás jogosítvány
Amennyiben felkeltette érdeklődésed a pozíció, várjuk jelentkezésed, amelyet a lenti űrlap kitöltésévél és PDF formátumú önéletrajz feltöltésével tehetsz meg.