![](https://www.profession.hu/images/sablon/2/3/8199950_Profession_fejlec_2_HU.jpg)
IT Helpdesk Coordinator
Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád:
- A Help Desk-en felmerülő feladatok szervezése és koordinálása (alkalmankénti besegítés/helyettesítés),
- Napi szintű, mikro-management tevékenységek elvégzése,
- Különböző riportok elkészítése és riportolás a Help Desk vezetője felé,
- az IT csapatunk tagjaként technikai támogatást kell nyújtanod a végfelhasználók számára,
- összetettebb problémák megoldása a specialistákkal közösen.
Ezt a lehetőséget pont Neked találták ki, ha…
- minimum középfokú végzettséggel rendelkezel és érdeklődsz az IT világa iránt,
- jól ismered az Office 365-öt, a Windows 10-et és/vagy Windows 11-et,
- minimum 1-2 éves tapasztalatod van csapatkoordinálásban,
- rendelkezel hardver ismeretekkel,
- anyanyelvi szinten beszélsz magyarul és középszinten angolul (szóban és írásban egyaránt),
- türelmes és segítőkész vagy, emellett megfelelően tudsz kommunikálni a kollégákkal,
- ügyfélorientált vagy,
- jó szervezőkészséggel rendelkezel,
- szívesen dolgozol csapatban is,
- képes vagy a felmerülő problémák kezelésére és törekszel a gyors megoldásra.
Mit ajánlunk számodra?
- Fiatal, lendületes csapat részese lehetsz, akik segítenek a tanulásban és motiválnak.
- Nemzetközi és üzleti környezetben szerezhetsz tapasztalatot.
- Szakmai képzéseket biztosítunk számodra, ahol bővítheted informatikai tudásodat.
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- IT support, Helpdesk
Jelentkezés módja
![](https://www.profession.hu/images/sablon/3/1/4804040_3x3.png)