IT Cloud System Administrator@United Call Centers Kft. Állás leírása: A United Call Centers minőségi call center szolgáltatást nyújt hazai és nemzetközi partnerei részére az ügyfélszolgálat, az ügyfélkezelés, az értékesítés, illetve az ezekhez kapcsolódó üzleti tevékenységek területein. Ha van tapasztalatod IT területen és szeretnél egy nagyszerű csapat tagja lenni, ahol napról napra fejlődhetsz és új kihívásoknak tudsz megfelelni, Téged keresünk! Szakmai ismeretek: O365 adminisztrációs ismerete (*****), MS Azure, Cloud ismeretek (*****), Windows, Linux ismeretek (****), Fogékony az új technológiákra (****), Vezető ambíciójú mentalitás (***) Emberi tulajdonságok: Hatékony kommunikáció, Analitikus gondolkodás, Változáshoz jól alkalmazkodó, Jó elemző és szervező, Dokumentum és adatkezelés Végzettség: Informatika(Érettségi)) Nyelvtudás: Angol(Társalgási szint)) Feladatok: Cloud infrastruktúra menedzselése (Microsoft O365 adminisztráció), jogosultságok kezelése, Biztonsági konfigurációk, felülvizsgálatok, hibák kezelése, ellenőrzése, optimalizálása, IT biztonsági kockázatok elemzése, Belső alkalmazások frissítése és karbantartása, technikai problémák elhárítása, Projektekben való részvétel A cégről Termékünkről: More Than Business A UCC széleskörű szolgáltatásai átfogják mind a front-, mind a back-office területet, kezdve a hagyományos bejövő ügyfélszolgálati tevékenységektől, egészen a telefonos értékesítésen, technikai támogatáson, e-mailen, chaten és egyéb platformokon keresztül történő szolgáltatásokig, mindezt több mint 40 nyelven kínáljuk ügyfeleink számára. Missziónk: Ügyfeleinknek világszínvonalú kiszolgálása a UCC és partnerei globális tudásának és rendszereinek felhasználásával. Az Év Felelős Foglalkoztatója, Pegazus díjas, Család-és Fogyatékosság-barát munkahely vagyunk ahol a kollégák tradicionális és felhő alapú call centerben dolgozhatnak innovatív munkakörnyezetben.

JELENTKEZEM