Feladatok

  • a MÁV-csoport információbiztonsági megfelelésének támogatása, hatósági és törvényi előírások folyamatos monitorozása és azok implementálása a működésbe
  • IT biztonsági kockázatelemzések készítése
  • az információbiztonság-irányítási rendszer (ISO/IEC 27001) tervezésében, bevezetésében és működtetésében szakmai közreműködés
  • IT fejlesztések és projektek IT biztonsági támogatása
  • valós idejű megfigyelés végrehajtása a MÁV-csoport környezetének kiberbiztonsági állapotáról fejlett elemzési és automatizálási eszközök segítségével
  • lehetséges biztonsági incidensek, fenyegetések és sérülékenységek azonosítása
  • kiberbiztonsági incidensek mélyelemzése
  • szabályzatok és eljárásrendek készítésében való részvétel
  • az információk, rendszerek, hálózatok biztonságának elősegítése, azok fenntartása és javítása
  • biztonsági eseményekkel, kontrollokkal kapcsolatos problémakezelés támogatása
  • Szabályzatok és eljárásrendek készítésében való részvétel
  • Az információk, rendszerek, hálózatok biztonságának elősegítése, azok fenntartása és javítása
  • Biztonsági eseményekkel, kontrollokkal kapcsolatos problémakezelés támogatása
  • a feltárt incidensek biztonsági kockázatok értékelése
  • rosszindulatú tevékenységek és fenyegetési szereplők visszakövetése fejlett eszközökkel és technikákkal
  • együttműködés az IT üzemeltető szervezettel a számítógépes biztonsági incidensek megoldása érdekében
  • közreműködés az incidensészlelési tartalmak fejlesztésében és finomhangolásában
  • incidenskezelési tervek kidolgozása és fenntartása
  • a szükséges incidenskezelési eljárások végrehajtása
  • operatív jelentések készítése és karbantartása

Elvárások

  • felsőfokú végzettség diploma és szakirányú felsőfokú szakképesítés
  • operációs rendszerek és irodai rendszerek ismerete
  • információbiztonsági monitoring és incidenskezelő (SIEM és SOAR) rendszer ismerete
  • speciális IT biztonsági támogató, illetve védelmi rendszerek ismerete
  • TCP/IP számítógépes hálózati ismeretek
  • szakma specifikus információtechnológiai ismeretek
  • középfokú szakmai angol nyelvtudás
  • legalább 3 éves IT biztonság területén szerzett szakmai gyakorlat

 

Tulajdonságok, melyek számunkra fontosak

  • kiemelkedő problémamegoldó és kommunikációs készség
  • rugalmasság a változó körülmények kezelésére
  • eredmény orientáltság
  • rendszerszemlélet
  • kezdeményező készség
  • innovatív szemléletmód
  • minőségorientált gondolkodásmód
  • kritikus gondolkodás
  • részletekre való odafigyelés
  • csapatmunka
  • folyamatos tanulási hajlandóság

Előnyt jelent

  • ITIL3 vagy ITIL4 vizsga
  • ISO/IEC 27001 magas szintű ismerete
  • Certified Ethical Hacker (CEH), CompTIA Security+, CISSP tanúsítványok egyike

Amit kínálunk

  • hosszú távú foglalkoztatási biztonság
  • támogató munkahelyi légkör
  • bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
  • bruttó 6.016,- Ft /hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft /hó tagdíj levonása esetén
  • vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
  • vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére

Céginformáció

Az informatikai szektorban 25 éves tapasztalattal rendelkezünk a végponti eszközök (például PC, notebook, jegykiadó automata, nyomtató, tablet, mobil) üzemeltetésétől, az adatközponti szolgáltatásokon keresztül, az alkalmazásfejlesztésig. Országos lefedettségünk, 7/24 órás központi ügyfélszolgálatunk biztosítja megrendelőink számára a mindig elérhető informatikai szolgáltatást, amelyet ISO 9001:2015 minőségirányítási rendszerünk is garantál.

Az IT szolgáltatásmenedzsment szervezet fő feladata az üzletághoz tartozó szolgáltatások életciklusának menedzselése. Ennek része a szolgáltatástervezés, a szolgáltatás átadás, és az üzemeltetés dokumentációs hátterének megteremtése, változáskezelés a szolgáltatáskatalógus/SLA megállapodások vonatkozásában.

JELENTKEZEM