VTS Hungary Kft.
Csatlakozz hozzánk

Irodavezető

pozícióba!
A VTS Group a világ egyik legnagyobb szellőzés- és hűtéstechnikával foglalkozó vállalata, amely 1989-ben alakult Lengyelországban. Magyarországon működését 2002-ben kezdte meg, amely azóta a piac vezető cégévé fejlődött.

Keressük azt a tehetséges és motivált kollégát, aki lelkiismeretes munkájával részese lesz és hozzájárul a VTS Hungary Kft. növekedéséhez, mellyel emberek millióinak otthonát, munkakörnyezetét tesszük élhetőbbé, kímélve a környezetet.

Főbb feladatok, munkák:

  • Bejövő telefonhívások fogadása, központi e-mail címre beérkező levelek feldolgozása, továbbítása az illetékesnek
  • Bejövő/kimenő posta iktatása
  • Vendégek, partnerek fogadása magyar és angol nyelven, kávé és frissítő kínálása
  • Szállásfoglalás, taxi, repülőjegy intézése
  • Irodaszerek, reprezentációs kellékek beszerzése
  • Futárok fogadása, ezzel kapcsolatos feladatok ügyintézése
  • Iroda rendezettségének fenntartása (tárgyalók, konyha, mosogatógép tisztán tartása)
  • Kapcsolattartás az irodaház vezetésével
  • Kimenő, bejövő számlák iktatása (posta, szállítói számlák)
  • Pénzügy és könyvelés munkájának támogatása
  • Szerződések, dokumentumok iktatása, scannelése
  • A marketing részleg szakmai támogatása: rendezvényszervezéshez kapcsolódó háttértámogatás, kiadványok, kommunikációs anyagok összeállításában való részvétel, szóróanyagok készletellenőrzése
  • Egyéb ad-hoc, illetve projekt jellegű feladatok teljesítése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség (érettségi)
  • Minimum alapfokú aktív angoltudás szóban és írásban
  • MS Office ismeretek
  • Kiváló kommunikációs és fogalmazási készség
  • Proaktivitás, lendületesség, precizitás

Leendő kollégánk az alábbi tulajdonságokkal rendelkezik:
 ​​
  • Rátermett, agilis
  • Pozitív személyiség
  • Igényes munkájára és környezetére
  • Udvarias, segítőkész
  • Szervezőkészsége kiváló és önállóan tud dolgozni
  • Kihívásnak tekinti az új feladatokat és meg is valósítja azokat
  • Gyorsan és hatékonyan oldja meg az ad hoc feladatokat

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

Az alábbiakban felsoroltak kizárólag előnyt jelentenek, de nem feltétele a sikeres pályázásnak.
 
  • Pénzügyi ismeretek
  • B-kategóriás jogosítvány             

Amit kínálunk:

  • Munkádat versenyképes fizetéssel és Cafeteriával honoráljuk
  • Modern irodaházunk tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető (1-es villamos , M2-es metró a közelben)
  • Klasszikus irodai munkarend, szabad hétvégékkel és ünnepnapokkal
  • Ha tanulni szeretnél, rugalmasan tudjuk kezelni
  • Csapatépítő programokkal színesítjük közösségi életünket
  • Boltok, étterem, gyógyszertár, csomagpont 5 perc sétával elérhető
  • Hosszú távú, megbízható munkahely
  • Azonnali kezdéssel is várunk csapatunkba!
Cégnév: VTS Hungary Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Admin & Office Manager Pest megye

Admin & Office Manager@UXstudio Állás leírása: Az iroda gördülékeny működésével kapcsolatos feladatokkal fogsz foglalkozni, mint például a beszállítókkal ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Senior Irodavezető Pest megye

Kapcsolattartás ügyfelekkel  Vezetők mindennapi munkájának támogatása  Külföldi partnerekkel történő találkozók szervezése  Általános irodavezető ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE