Talpraesett és aktív személynek tartja magát?
Akkor ez a hirdetés Önnek szól!
Partnerünk egy idegenforgalommal foglalkozó vállalkozás.
A munkakör a cég és a kapcsolt vállalkozásainak (kisebb projektcégek) ügyintézésére vonatkozik.
Budapest XI. kerületi székhelyükre keresnek új kollégát az alábbi pozícióba:
Irodavezető
Főbb feladatok, munkák:
- Céges dokumentációk kezelése, rendezése, iktatása,
- Számlák kiállítása, kifizetések nyomon követése, utalások előkészítése,
- Munkaügyi feladatok ellátása,
- Telephellyel kapcsolatos ügyintézések,
- Pályázatok kezelése, azzal kapcsolatos ügyintézés,
- Árajánlatok beszerzése, lehetséges beszállítók keresése,
- Ügyvezető által delegált egyéb adminisztratív feladatok ellátása.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Minimum középfokú végzettség,
- Irodavezető munkakörben szerzett 1-3 év tapasztalat,
- MS Office programok ismerete, Excel (kimutatások, egyszerűbb pénzügyi függvények ismerete),
- Munkaügyi tapasztalat,
- Önálló munkavégzés,
- Tulajdonosi szemlélet,
- Precizitás, rugalmasság.
Amit kínálunk:
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés,
- Modern munkakörnyezet,
- Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (céges telefon, laptop).
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Szakmai asszisztens
- Adminisztráció vezető
- Irodavezető
Egyéb információ:
- A munkavégzés pontos helye: Budapest, XI. kerület.
- Munkaidő: Hétfőtől péntekig napi 8 óra, (heti 1-2 nap Home Office lehetőséggel).
- Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődését, kérem küldje el nekünk magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!