Feladatok
Irodánk adminisztrációjának vezetése, ami a titkársági rutinfeladatok mellett a projektek pénzügyi követését, szerződések, teljesítésigazolások kezelését jelenti. Előnyt jelent a jó kommunkációs készség, a rendszerekben való gondolkozás. Feladat az iroda által tervezett épületek megjelentetésében való közreműködés, a facebook és a honlap frissítése.
Rutinfeladatok:
-telefonok, emailek intézése,
-irodai adminisztrációs rendszerek működtetése, fejlesztése,
-vendégek fogadása, kiszolgálása.
Irodavezetés:
-szervezési tevékenységek,
-szerződések nyomonkövetése,
-számlák összerendezése, előkészítése a könyvelés számára, banki utalások, pénzügyi kimutatások ügyvezető számára,
-publikációs anyagok előkészítése, dokumentálása,
-adminisztrációs rendszerek aktualizásása, fejlesztése.
Elvárások
-Proaktív, önálló, minőségi munkavégzés,
-szövegírási képesség,
-számlák precíz kezelése, excel táblázatokban történő kimutatások és naprakész táblázatok kezelése,
-word és excel programok ismerete,
-angol nyelvtudás,
-gyors felfogóképesség,
-csapatban való munkavégzés
.
Előnyt jelent
-Word/excelen kívül egyéb programok használata,
-további idegennyelvek ismerete.
Amit kínálunk
-Kellemes irodai környezet, családias légkör,
-kiszámítható, nyugodt munkaszervezés,
-stabil fizetés, jogtiszta bejelentett munkakör.
Céginformáció
A 3h építésziroda 1994 óta működik, 12 évig Győrben, 2006-tól Budapesten. Legfontosabb számunkra, hogy minőségi, időtálló, modern építészet gyakorlása mellett megbízóinkat magas színvonalon, széleskörűen szolgáljuk ki. Több épületünk hazai és nemzetközi díjakban részesült.
Jelentkezés módja
Fényképes önéletrajz és moticációs levél feltöltését kérjük a jelentkezés indításához.