Feladatok

  • Irodai, adminisztratív feladatok ellátása.
  • Számlázás, - vevői/szállítói számlák teljes körű kezelése.
  • Utalások adminisztrációja a számlázó és a banki szoftverben.
  • A céggel kapcsolatos dokumentációk, iratok rendszerezése és tárolása.
  • Pontos adatszolgáltatás a könyvelés részére.
  • Szállítókkal, megrendelőkkel, viszonteladókkal történő kapcsolattartás, ügyintézés.
  • Telefonok, e-mailek fogadása, továbbítása, hivatalos levelek megfogalmazása, kimenő-bejövő posta kezelése.
  • Házi pénztár kezelése és nyilvántartása.
  • Irodaüzemeltetés (irodaszerek, egyéb eszközök beszerzése).
  • Szabadságok, jelenléti ívek nyilvántartása.
  • Elszámolások, pénzügyi nyilvántartások vezetése.
  • Import és export szállítmányok fuvarszervezése.
  • Kapcsolattartás a fő beszállítóinkkal angol nyelven.
  • A cég vezetőjének és munkatársainak támogatása a napi munkafolyamatokban.

Elvárások

  • Önállóság, precizitás, rendszerben gondolkodás képessége.
  • Magabiztos számítógép kezelői ismeretek (Word, Excel).
  • Kiváló szervező- és problémamegoldó készség.
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.
  • Jó kommunikációs készség, határozott fellépés.
  • Angol nyelv középszintű ismerete szóban és írásban.
  • Gyakorlat vállalatirányítási rendszer/számlázó program használatában.
  • B kategóriás jogosítvány.

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem.
  • Folyamatos fejlődési lehetőség.
  • Kellemes munkakörnyezet.
  • Céges telefon.
  • Tervezhető, fix munkaidő.

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A PeTitan Informatika Kft., amely egy 24 éve stabilan működő, folyamatosan fejlődő műszaki informatikai vállalkozás, új munkatársat keres irodavezetői munkakör betöltésére.

Jelentkezés módja

Kérjük csatolja a magyar nyelvű, fényképes, fizetési igénnyel ellátott szakmai önéletrajzát!

JELENTKEZEM