Feladatok

 
  • Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete
  • Műszaki és szakmai kontroll biztosítása a munkatársakkal szemben
  • Műszaki segítségnyújtás
  • Irodai adminisztráció elvégzése és az ahhoz tartozó tevékenységekhez szükséges folyamatok kialakítása, illetve optimalizálása
  • Irodai beszerzések intézése
  • Üzemeltetési feladatok ellátása
  • Központi utasítások betartása és betartatása

Elvárások

  • Irodavezető, vagy hasonló munkakörben szerzett 3-5 év tapasztalat
  • Műszaki érzék
  • MS Office programok felhasználói szintű ismerete
  • Strukturált, önálló munkavégzés
  • Kiváló együttműködési és kommunikációs készség
  • Megbízhatóság, pontosság

Előnyt jelent

  • Építőiparban szerzett irodai tapasztalat
  • Adminisztráció, ügyvitel, ügyintézés és egyéb irodai munka területén szerzett képesítés
  • B kategóriás jogosítvány
  • Angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • 100%-ban bejelentett határozatlan idejű munkaviszony
  • Hosszú távú lehetőség
  • Új folyamatok kialakításában való részvételi lehetőség
  • Biztos vállalati háttér
  • Lendületes, folyamatos fejlődő vállalati kultúra

Céginformáció

Az 1995 óta működő Pécsi Építő megalkuvást nem tűrő kivitelező vállalkozás.
A kiváló minőségű alapanyagoktól a szakértelemmel szerelt részletekig minden munkafolyamatunk során azon dolgozunk, hogy a bizalom, amellyel ügyfeleink kitüntetnek minket, sokszorosan megtérüljön számukra.

Jelentkezés módja

Pályázatod (magyar nyelvű önéletrajz: fizetési igény megadásával) az alábbi “Jelentkezem” gombra kattintva küldd el számunkra.

JELENTKEZEM