Feladatok

  • Cash flow és ad hoc riportok készítése
  • Vevőkintlévőségek kezelése
  • Vevőkiszolgálás, tanácsadás
  • Rendelések feldolgozása
  • Kimenő számlák elkészítése, bejövő számlák ellenőrzése, rögzítése
  • Pénzügyi dokumentáció előkészítése a könyvelő számára, könyvelővel való kapcsolattartás
  • Munkaügyi dokumentáció előkészítése a bérszámfejtés felé
  • Telefonos kapcsolattartás
  • Ügyfélszolgálati feladatok
  • Területi képviselők munkájának támogatása
  • Irodavezetői feladatok ellátása és egyéb adminisztratív feladatok
  • Raktározásban való részvétel

Elvárások

  • Társalgási szintű ANGOL nyelvtudás szóban és írásban. Az interjú is angolul fog zajlani!
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS-Office)
  • minimum 2 éves pénzügyi- adminisztrációs területen szerzett tapasztalat
  • Jó kommunikációs készség, terhelhetőség, rugalmasság
  • Precizitás, megbízhatóság

Előnyt jelent

  • Felsőfokú közgazdasági vagy agrár végzettség
  • SAP felhasználói tapasztalat

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem
  • Megbízható, nemzetközi háttér
  • Fiatalos csapat, modern munkakör

Céginformáció

Mi egy nemzetközileg sikeres, fenntartható és emberbarát vállalat vagyunk. Mi gyártjuk a leghatékonyabb termékeket a növénygondozáshoz és az otthoni kártevők elleni védelemhez, miközben ügyelünk rá, hogy természetbarátok maradjunk. Szlovén anyacégünk révén igazán különleges cégkultúrával rendelkezünk, egyúttal a termékeinket felhasználóink egyszerűen használhatónak és megbízhatónak találják.

Jelentkezés módja

A jelentkezés gombra kattintás után, kérjük csatolja be önéletrajzát fizetési igény megjelölésével

JELENTKEZEM


Cégnév: Unichem Gaia Kft
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: