Feladatok

  • A RowanHill Digitalnál futó projektek részfeladatainak ellátása:
  • az összes projekt esetében a pénzügyi teljesítés és az ehhez kapcsolódó adminisztratív kötelezettségek nyomon követése és ellenőrzése: a cég számlázásának (bejövő és kimenő) kezelése (iktatása, ellenőrzése, könyvelővel és bérszámfejtővel történő kapcsolattartás); account menedzserekkel és projektvezetőkkel való kapcsolattartás; a projektekhez kapcsolódó teljesítésigazolások előállítása, vagy minőségbiztosítása, aláírattatásának biztosítása; a RowanHill Digital szerver karbantartása; projektadminisztráció ellenőrzése;
  • riportok, prezentációk készítése; szakmai ajánlatok háttérmunkájának támogatása, tanácsadó kolléga vezetésével.
  • Pályázatok adminisztratív feladatainak ellátása;
  • Aktív együttműködés a tanácsadó csapat tagjaival;
  • Bevételi- és költségtervek elkészítése; terv-tényadatok elemzése; a stratégiai, gazdasági döntésekhez szükséges elemzések és kimutatások készítése, adatvizualizáció; a cash flow tábla frissítése;
  • Banki utalások előkészítése, szállítói számlák, szerződések, teljesítésigazolások, referenciák, ellenőrzése, kezelése, iktatása, szerverre való feltöltése; nyilvántartók folyamatos frissítése. Banki utalások netbanki rögzítése, utalási listáról kimutatás készítése a jóváhagyáshoz. Banki számlakivonatok lekérdezése, könyvelő felé továbbítása;
  • Javaslattétel a cég belső folyamatainak optimalizálására, a jóváhagyott folyamatok bevezetése, nyomonkövetése, működtetése a cég működésével kapcsolatos riportok, kimutatások, összefoglalók összeállítása és az Ügyvezetők felé prezentálása; Vezetői megbeszéléseken való részvétel, jegyzőkönyv készítése, és a vállalt feladatok elvégzésének nyomonkövetése;
  • Irodai beszerzések ellátása; megrendelőkkel, szállítókkal kapcsolattartás (irodaüzemeltetés/-menedzsment, IT szolgáltató, mobilszolgáltató, alvállalkozók stb.), adminisztratív jellegű feladatok kezelése;
  • A RowanHill Digital belső programjainak, csapatépítéseknek, megbeszéléseknek megszervezése.

Elvárások

  • 2-3 éves irodavezetői munkakörben vagy adminisztratív területen szerzett tapasztalattal rendelkezel;
  • Felsőfokú végzettséged van;
  • Felhasználói szintű számítógépes ismereteid vannak, az MS Office termékeket (Word, Excel, PowerPoint) készség szinten használod;
  • Proaktív a hozzáállásod, hiszen mi nyitottak vagyunk az új ötleteidre;
  • Személyes tulajdonságaidat így írnád le:
    • kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készség;
    • önálló munkavégzésre, ugyanakkor csapatban való együttműködésre is alkalmas;
    • folyamatos nyomás alatt is kimagasló teljesítményt tud nyújtani;
    • egyszerre több futó projekt/feladat kezelésére képes, a határidők betartásával;
    • kiváló szervezési és projektmenedzsment készségekkel rendelkezik;
  • Jól beszélsz és írsz angolul társalgási és üzleti szinten is; egyéb európai nyelv ismerete előnyt jelent.

Előnyt jelent

Pontosan téged keresünk, hisz részt vettél már egy KKV adminisztratív folyamatainak menedzsmentjében. Előnyt jelent, ha ezeket a tapasztalatokat pénzintézeti pozíciók betöltésével szerezted!

Amit kínálunk

  • Személyre szabott, egyéni bérezési és bónusz feltételeket.
  • Szakmailag profi csapatot, pezsgő szakmai életet: jól felépített onboarding során mentorral segítjük a beilleszkedésedet, felkészülésedet, „betanulásodat”.
  • Családias cégkultúrát: nálunk a rendszeres csapatépítés, közösségi programok szerves részei a közös munkavégzésnek. Szeretünk vitorlázni és gokartozni, évente akár kétszer is elvonulunk egy szép helyre 2 napra, családi napunk, illetve szakmai napjaink is vannak.
  • Kompetenciát, fejlődést, szakmai képzéseket: a tanácsadói szakma, főleg a digitális piacon állandó kihívások elé állít minket. „On the job” jelleggel állandóan tanulunk és tanítjuk egymást is. Évente tervezzük meg a szükséges szakmai képzéseket, konferencia részvételeket, kompetencia fejlesztő aktivitásokat és házon belül is tartunk tréningeket. Figyelünk az igényeidre és beépítjük azokat tervezéskor. Mentoraink pedig bármiben szívesen segítenek.
  • Rugalmasságot adunk a foglalkoztatásban (pl home office), rugalmas és családbarát munkaidőt és inspiráló munkavégzési helyet egy XII. kerületi kertkapcsolatos irodában.
  • A wellbeing jegyében figyelünk a mentális és fizikai egészségre, hiszen a kollégáink jólléte nálunk mindennek az origója.

Munkahelyi extrák

  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Mi, a RowanHill Digitalnál kiemelkedően erős szakmai háttérrel, egyedülálló tudásbázissal rendelkezünk ahhoz, hogy üzleti partnereinket üzlet- vagy szervezetfejlesztési koncepciókkal, stratégiai tervezéssel, valamint termék- és szolgáltatásfejlesztéssel, projektmenedzsmenttel versenyelőnyhöz juttassuk egy jelentősen felgyorsult, innovációközpontú piacon. Hisszük, hogy a folyamatos fejlődés és a kíváncsiság az, ami a profizmusunk mellett hozzásegít ahhoz, hogy ügyfeleinknek a leginkább személyre szabott megoldásokat nyújtsuk.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gomra kattintva kérlek küldd el magyar nyelvű fényképes önéletrajzod!

JELENTKEZEM


Cégnév: RowanHill Digital Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: