Feladatok

  • Az iroda gördülékeny, zavartalan működésében való részvétel
  • Irodai beszerzések intézése (pl. irodaszerek, eszközök megrendelése, készletek figyelése).
  • Kapcsolattartás beszállítókkal, szolgáltatókkal és partnerekkel.
  • Számlázási és pénzügyi adminisztráció támogatása, alapvető pénzügyi nyilvántartások vezetése.
  • Vezető munkájának adminisztratív támogatása
  • Naptárbejegyezések, meghívók kiküldése
  • Postai ügyintézés (kimenő levelek előkészítése, feladása, bejövő levelek felvétele)
  • Nyilvántartások vezetése, aktualizálása
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal

Elvárások

  • Adminisztratív területen szerzett legalább 1-2 éves tapasztalat
  • Felhasználószintű számítógépes ismeret
  • Rátermettség, határozottság
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs készség

Előnyt jelent

  • Középfokú angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem
  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős álláslehetőség
  • Kellemes, modern munkakörnyezet
  • Fiatalos, dinamikus és innovatív csapatban zajló munka
  • Munkavégzés helyszíne: II. kerület

Céginformáció

Cégünk magas színvonalon látja el a számviteli, a kontrolling és a HR szolgáltatások teljes körű, partnerre szabott professzionális feladatait. Megbízónk részére keresünk:

Irodavezető munkatársat.

Jelentkezés módja

A jelentkezéseket a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk fizetési igény megjelölésével.

JELENTKEZEM


Cégnév: New Wave Service Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: