Feladatok

  • Cash flow és ad hoc riportok készítése
  • Vevőkintlévőségek kezelése
  • Vevőkiszolgálás, tanácsadás
  • Rendelések feldolgozása
  • Kimenő számlák elkészítése, bejövő számlák ellenőrzése, rögzítése
  • Pénzügyi dokumentáció előkészítése a könyvelő számára, könyvelővel való kapcsolattartás
  • Munkaügyi dokumentáció előkészítése a bérszámfejtés felé
  • Telefonos kapcsolattartás
  • Ügyfélszolgálati feladatok
  • Területi képviselők munkájának támogatása
  • Irodavezetői feladatok ellátása és egyéb adminisztratív feladatok
  • Raktározásban való részvétel

Elvárások

  • Társalgási szintű ANGOL nyelvtudás szóban és írásban. Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS-Office)
  • pénzügyi- adminisztrációs területen szerzett tapasztalat
  • Jó kommunikációs készség, terhelhetőség, rugalmasság
  • Precizitás, megbízhatóság

Előnyt jelent

  • Felsőfokú közgazdasági vagy agrár végzettség

Amit kínálunk

  • Betanulás munkatársaink segítségével
  • Támogató környezet
  • Versenyképes jövedelem
  • Megbízható háttér
  • Fiatalos csapat
  • Hétfőtől péntekig tartó munkavégzés

Jelentkezés módja

A jelentkezés gombra kattintás után, kérjük csatolja be önéletrajzát fizetési igény megjelölésével
 

JELENTKEZEM