Feladatok

Feladatok

  • iroda működésével kapcsolatos feladatok ellátása,
  • HR feladatok: toborzás, interjúztatás, beléptetési feladatok, személyi anyagok ellenőrzése, aktualizálása,
  • iratrendezés,
  • adminisztratív feladatok: adatfeltöltés, adatátemelés, nyilvántartások készítése, illetve folyamatos aktualizálása,
  • munkaruha, védőfelszerelés kiadása, megrendelése, folyamatos figyelése,
  • alkalmi ad-hoc feladatok/ügyintézés,
  • kollégák napi munkájának segítése, napi támogatása,
  • tevékenységéről folyamatosan beszámol az operatív igazgatónak.

Elvárások

Elvárások

  • legalább középfokú (érettségi) végzettség,
  • 3-5 év szakmai tapasztalat,
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
  • hatékony problémamegoldó, jó kommunikációs készség, precizitás,
  • önálló munkavégzés, dinamikus személyiség,
  • kreativitás, tanulási készség.

Előnyt jelent

Előnyt jelent

  • adminisztráció / asszisztencia területen szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés
  • Teljes munkaidő
  • Azonnali kezdési lehetőség
  • Változatos, sokrétű feladatok
  • Stabil munkahelyet
  • Bejárás támogatását vidékről
  • Munkavégzés helye Budapest 23. kerület.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények

Céginformáció

Anyacégünk, a Promaint FM Kft. több, mint 10 éves létesítményüzemeltetési és kivitelezési tapasztalattal megalapította a Clinso Kft.-t, ezzel kibővítve tevékenységi körét takarítási szolgáltatással.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezés" gombra kattintva, kérjük csatolja fényképes önéletrajzát! 

JELENTKEZEM


Cégnév: CLINSO Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: