Feladatok

  • Bérszámfejtési és HR-adminisztrációs feladatok (jelenléti ívek, belépők–kilépők, szerződések, igazolások)
  • Munkaerő-toborzás: hirdetések feladása, jelöltek előszűrése telefonon, interjúk szervezése
  • Kapcsolattartás a külső bérszámfejtő és könyvelő partnerünkkel
  • Pénzügyi és banki ügyintézés (utalások előkészítése, számlák ellenőrzése, kintlévőségek követése)
  • Könyvelési anyagok kezelése (bejövő számlák rendszerezése, havi könyvelési anyagok összeállítása)
  • Táblázatok, adatbázisok vezetése, kimutatások készítése
  • Beérkező és kimenő iratforgalom kezelése, iktatása és postázása
  • Cégvezetés napi munkájának adminisztratív jellegű támogatása

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • 1-3 év tapasztalat munkaügyi, adminisztrációs és pénzügyi területen
  • Magabiztos MS Office ismeret (különösen az Excel és a Word)
  • Önálló, igényes és megbízható munkavégzés
  • Pontosságra, precizitásra való törekvés a feladatok ellátásában
  • Bejárás megoldása saját járművel (tömegközlekedés nem megfelelően megoldott)

Előnyt jelent

  • Munkaerő-gazdálkodási és TB ügyintéző végzettség (korábbi nevén TB- és bérszámfejtő)

Amit kínálunk

  • Versenyképes bérezés
  • Bejárási támogatás
  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős, hosszú távú munkalehetőség
  • Céges mobiltelefon és laptop
  • Családias hangulatú légkör

Céginformáció

Magyarország piacvezető csomagszállító cégénél 25 éve működő és dinamikusan fejlődő alvállalkozáshoz keresünk teljes munkaidőben Irodavezető munkatársat.
Munkavégzés helye: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 1.

Jelentkezés módja

Jelentkezni fényképes önéletrajzzal lehet a JELENTKEZEM gombra kattintva.

JELENTKEZEM


Cégnév: M-Packet Car Kft
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: