Beérkező és kimenő iratforgalom kezelése, iktatása és postázása
Cégvezetés napi munkájának adminisztratív jellegű támogatása
Elvárások
Középfokú végzettség
1-3 év tapasztalat munkaügyi, adminisztrációs és pénzügyi területen
Magabiztos MS Office ismeret (különösen az Excel és a Word)
Önálló, igényes és megbízható munkavégzés
Pontosságra, precizitásra való törekvés a feladatok ellátásában
Bejárás megoldása saját járművel (tömegközlekedés nem megfelelően megoldott)
Előnyt jelent
Munkaerő-gazdálkodási és TB ügyintéző végzettség (korábbi nevén TB- és bérszámfejtő)
Amit kínálunk
Versenyképes bérezés
Bejárási támogatás
Határozatlan idejű, teljes munkaidős, hosszú távú munkalehetőség
Céges mobiltelefon és laptop
Családias hangulatú légkör
Céginformáció
Magyarország piacvezető csomagszállító cégénél 25 éve működő és dinamikusan fejlődő alvállalkozáshoz keresünk teljes munkaidőben Irodavezető munkatársat. Munkavégzés helye: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 1.
Jelentkezés módja
Jelentkezni fényképes önéletrajzzal lehet a JELENTKEZEM gombra kattintva.