Feladatok

  • Telefon flottával kapcsolatos feladatok ellátása
  • Céges gépjármű flottával kapcsolatos napi ügyintézés
  • Titkársági egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése
  • Beszerzések lebonyolításában segítség (irodaszer, catering, … )
  • Saját, irodánkban működő kisbolt működtetése
  • Vendégek fogadása, irányítása, kínálása

Elvárások

Téged keresünk, ha:
  • Magas szintű számítógépes ismeretekkel (Word, Excel, Powerpoint)
  • Kedves, mosolygós személyiséggel
  • Rugalmas, talpraesett, magabiztos fellépéssel
  • Jó szervező, intéző és megoldó képességgel
  • Minimum középfokú végzettséggel
  • Minimum 1-2 év irodai környezetben eltöltött tapasztalattal rendelkezel 
  • Pályakezdők jelentkezését is várjuk

Amit kínálunk

Amit kínálunk:
  • Rendkívül stabil kiskereskedelmi piacra dolgozunk, ezért hosszú távú, biztos munkalehetőséget kínálunk
  • Folyamatosan innovációra törekszünk, megmutatjuk a kereskedelem jövőjét építő megoldásokat
  • Támogató, összetartó csapatban dolgozhatsz
  • A munkádhoz céges telefont, laptopot biztosítunk
  • Lehetőséged lesz a cégnél sportolni (fitness terem, fallabda pálya)
  • Jó hangulatú csapatépítő programokon vehetsz részt

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Sportolási lehetőség

Céginformáció

1993-ban alapítottuk a Laurel Kft-t, mely jelenleg Magyarország legnagyobb kiskereskedelemre szakosodott informatikai cége. Kettő telephelyen (Székesfehérvár és Budapest), 150 kollégát foglalkoztatunk. Az általunk fejlesztett rendszerek 8 országban működnek Európa szerte. Ügyfeleink a teljesség igénye nélkül: Coop, Decathlon, Praktiker, CBA, Reál, OMV, Orlen, Extreme Digital, eMag, Ecofamily.

Leendő kollegánkat székesfehérvári irodánkba keressük.

JELENTKEZEM