Feladatok
- Az irodai adminisztrációs feladatok ellátása, mint például dokumentumok kezelése, adatbevitel és levelezés;
- Az ügyfélkapcsolatok támogatása és a beérkező megkeresések kezelése;
- Az irodai rendszerek és folyamatok ismerete és biztos alkalmazása;
- Találkozók és események szervezése, jegyzőkönyvek készítése;
- Rendszerszintű riportok értelmezése, egyszerűbb kimutatások elkészítése, előkészítése;
- Folyamatleírások, szabályzatok előkészítése;
- ISO 9001 minőségirányítási rendszer bevezetésében, működtetésében és fejlesztésében való aktív részvétel;
- Technikai projektekben való támogató részvétel;
- Az iroda zavartalan működésének támogatása;
- Az irodavezető támogatása rendszeres, ad-hoc feladatok ellátásával.
Elvárások
- Kiváló kommunikációs készség, hivatalos nyelvezet használata;
- Tárgyalási szintű angol nyelvtudás;
- Analitikus, rendszerszintű gondolkodás és precizitás;
- Jó szervezőkészség és önálló munkavégzés;
- Kiváló csapatjátékos, együttműködés a közös célok elérése érdekében;
- Proaktív hozzáállás és problémamegoldó képesség;
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office).
Előnyt jelent
- ISO 9001 minőségirányítási rendszer ismerete, működtetésben szerzett tapasztalat;
- Iparáigi szakmai ismeret, tapasztalat;
- német, román, egyéb idegennyelv ismerete.
Amit kínálunk
- Barátságos, családias munkakörnyezet;
- Dinamikus csapathoz való csatlakozás lehetősége;
- Hosszútávú, biztos munkahely;
- Versenyképes fizetés;
- Egészséges munka-magánélet egyensúly.
Céginformáció
Keressük új irodai adminisztrátor kollégánkat, aki dinamikus kis csapatunk része lesz.