B+N Referencia Zrt.

Irodai ügyintéző

A magyar tulajdonú B+N Referencia Zrt. több mint harmincéves fennállása alatt Magyarország egyik meghatározó létesítményüzemeltető cégévé nőtte ki magát, árbevétel és a létszám tekintetében jelenleg a legnagyobb facility menedzsment és takarítócég Magyarországon.

Hiszünk abban, hogy mindenkinek joga van az egészséges és élhető környezethez, mind otthon, mind a munkahelyeken is. Hivatásunk mindent megtenni ennek elérése és fenntarthatósága érdekében.

Főbb feladatok, munkák

  • Be- és kimenő levelek kezelése: iktatás, szortírozás;
  • Napi kétszeri posta mozgatás két iroda épülete között;
  • Dokumentációk rendezése, szkennelése, lefűzése, archiválása, selejtezése;
  • Dokumentumok postázása (boríték címzés);
  • Irodaszerek kezelése (rendelés, tárolás).

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Középfokú végzettség (érettségi);
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret (MS Office);
  • Megbízhatóság és önállóság;
  • Percíz, pontos munkavégzés;
  • Monotonitás tűrés.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Hasonló munkakörben szerzett min. 1 éves tapasztalat előny.

Amit kínálunk

  • Cafeteria;
  • Modern, fiatalos munkakörnyezet a belvárosban;
  • Kiszámítható munkaidő;
  • Stabil, nagyvállalati háttér.

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.
Munkavégzés helye: Budapest XIII. kerület
Munkaidő: Hétfőtől-péntekig, napi 8 óra

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, küldd el nekünk önéletrajzod a bruttó bérigényed megjelölésével lenti Jelentkezés gombra kattintva!

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens
  • Irodavezető

JELENTKEZEM