MTDM Management Kft

Feladatok

  • bejövő/kimenő telefonhívások, e-mailek kezelése, a cég általános napi üzletvitelének elősegítése
  • vendégek köszöntése, fogadása 
  • posta átvétele, beérkezett számlák, levelek iktatása 
  • irodaszerek, iroda működéséhez szükséges egyéb anyagok megrendelése, átvétele
  • kimenő számlák, levelek előkészítése postázásra, iktatása, tértivevények nyomon követése
  • tárgyalók és a recepció területének általános rendben tartása
  • irodai eseményekkel kapcsolatos szervezési és adminisztratív feladatok ellátása
  • segítségnyújtás a kollégáknak ad hoc jelleggel

Elvárások

  • minimum 3 év tapasztalat hasonló munkakörben
  • határozott fellépés, nagyfokú önállóság
  • MS Office programok alapos ismerete, az abban való munkavégzésben tapasztalat
  • legalább középfokú angol tárgyalóképes nyelvtudás
  • H-CS - 9:00-tól a 17:00-ig, P - 9:00-tól a 15:00-ig tartó munkaidő elfogadása hosszú távra
  • precíz, pontos munkavégzés, jó kommunikációs képesség
  • nyugodt, kiegyensúlyozott személyiség
  • rugalmasság, magasfokú empátia
  • kiváló fogalmazás, helyesírás és kommunikációs készség
  • együttműködési készség, csapatmunkában való részvétel

Amit kínálunk

  • versenyképes fizetés
  • azonnali munkakezdés
  • hosszútávú, biztos munkahely
  • céges mobiltelefon
  • magán egészségbiztosítás
  • meleg ebéd (választható menüből)
  • jó hangulatú, családias légkör

A Metrodom Csoport, Magyarország vezető lakóingatlan-fejlesztője munkatársat keres az alábbi munkakör betöltésére:

IRODAI RECEPCIÓS

Fiatalos, környezetére igényes, precíz, angolul jól beszélő kollégát keresünk!

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM