Feladatok

  • Adminisztratív feladatok ellátása
  • Kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel személyesen, telefonon és e-mail-ben
  • Pénztár kezelése
  • Dokumentáció kezelése
  • Számlázás, szállítólevelek kiállítása
  • Egyéb irodai feladatok

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • A jelentkezéshez minden bizonyítvány csatolása szükséges.
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Microsoft Office)
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Pontos, önálló munkavégzés
  • Jó problémamegoldó készség
  • Megbízhatóság, lojalitás, becsületesség

Előnyt jelent

  • Nyelvtudás (angol, német)
  • Irodai tapasztalat

Amit kínálunk

  • Pontos bérkifizetés, nettó 400 000 Ft (minden hónap első napján)
  • Szigorúan csak 8 órás munkarend.
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Stabil vállalati háttér
  • Munkába járás támogatása

Munkahelyi extrák

  • Parkoló

Céginformáció

Cégünk Dunavecsén lévő telephelyére két fő irodai alkalmazott kollégát keres hosszú távra.
Olyan kollégák jelentkezését várjuk, akik tisztességesen dolgoznak. Mindig a legjobb tudásuk szerint végzik el a munkájukat, és nem veszik félvállról a feladataikat. 
Tudják, hogy a cégnek nyereséget kell termelnie ahhoz, hogy fennmaradjon és fejlődjön. Ezért hajlandóak dolgozni is, és tenni is a közös célokért a munkahelyen, s nem csak jelen lenni.  Az ilyen kollégák meg is lesznek becsülve mind anyagilag, és erkölcsileg is.
 

Jelentkezés módja

A jelentkezem gombra kattintva fényképes önéletrajzzal.

JELENTKEZEM