Feladatok

Épületgépészeti vállalkozásunk új munkatársat keres irodai adminisztratív feladatok ellátására. Ha precíz, megbízható és jó szervező  vagy, nálunk a helyed! Munkavégzés helyszíne Tahi, Szabadság tér.


Feladatok, amelyek rád várnak:
✔ Adminisztratív és ügyviteli teendők ellátása
✔ Pénzügyi feladatok kezelése, számlázás
✔ Partnerekkel és ügyfelekkel való kapcsolattartás
✔ Készletgazdálkodás és értékesítési adminisztráció
✔ Értékesítési feladatok ellátása

Elvárások

Amit tőled várunk:
- Pontosság, önállóság és felelősségteljes munkavégzés
- Jó kommunikációs és szervezőkészség
- MS Office programok ismerete
- Készlet nyilvántartás kezelése
- Dolgozókkal való kapcsolattartás

Előnyt jelent

- Előny, ha van tapasztalatod hasonló munkakörben
- Előny, ha a Dunakanyarban laksz, mert nem akkor nem kell   sokat autóznod.

Amit kínálunk

- megfelelő bérezés
- változatos munkakör
- jogtisztán bejelentett bér
- szabad hétvége
- prémium rendszer
- céges telefon, laptop

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Cégünk 1992 óta az épületgépészeti megoldások területén kimagasló szakértelmet és tapasztalatot képvisel. Folyamatosan bővülő csapatunkba keresünk új, tehetséges kollégákat, akik szeretnének egy stabil és megbízható munkahelyen dolgozni. Jellemzően Budapesten és agglomerációban tevékenykedünk de számos vidéki projekten is dolgoztunk már. Van telephelyünk Halásztelken, Tahiban és Szigetmonostoron. Referenciáink között a lakossági megrendelések mellett számos szálloda, bevásárlóközpont és irodaház épületgépészeti kivitelezése, üzemeltetése, karbantartása megtalálható.

Jelentkezés módja

Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, küldd el önéletrajzodat a kapcsolati mail címünkre.

JELENTKEZEM


Cégnév: Ház - Gép Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: