Feladatok
Épületgépészeti vállalkozásunk új munkatársat keres irodai adminisztratív feladatok ellátására. Ha precíz, megbízható és jó szervező vagy, nálunk a helyed! Munkavégzés helyszíne Tahi, Szabadság tér.
Feladatok, amelyek rád várnak:
✔ Adminisztratív és ügyviteli teendők ellátása
✔ Pénzügyi feladatok kezelése, számlázás
✔ Partnerekkel és ügyfelekkel való kapcsolattartás
✔ Készletgazdálkodás és értékesítési adminisztráció
✔ Értékesítési feladatok ellátása
Elvárások
Amit tőled várunk:
- Pontosság, önállóság és felelősségteljes munkavégzés
- Jó kommunikációs és szervezőkészség
- MS Office programok ismerete
- Készlet nyilvántartás kezelése
- Dolgozókkal való kapcsolattartás
Előnyt jelent
- Előny, ha van tapasztalatod hasonló munkakörben
- Előny, ha a Dunakanyarban laksz, mert nem akkor nem kell sokat autóznod.
Amit kínálunk
- megfelelő bérezés
- változatos munkakör
- jogtisztán bejelentett bér
- szabad hétvége
- prémium rendszer
- céges telefon, laptop
Céginformáció
Cégünk 1992 óta az épületgépészeti megoldások területén kimagasló szakértelmet és tapasztalatot képvisel. Folyamatosan bővülő csapatunkba keresünk új, tehetséges kollégákat, akik szeretnének egy stabil és megbízható munkahelyen dolgozni. Jellemzően Budapesten és agglomerációban tevékenykedünk de számos vidéki projekten is dolgoztunk már. Van telephelyünk Halásztelken, Tahiban és Szigetmonostoron. Referenciáink között a lakossági megrendelések mellett számos szálloda, bevásárlóközpont és irodaház épületgépészeti kivitelezése, üzemeltetése, karbantartása megtalálható.
Jelentkezés módja
Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, küldd el önéletrajzodat a kapcsolati mail címünkre.